Jump to content
Annons

Vad ska ni göra på Måndag?


Tilly

Recommended Posts

Ja, vad ska ni göra på måndag?

Själv är vi ett kompisgäng som ska hem till mig och tjejen, vi ska laga lite käk, äta och dricka gött 🙂

Sen vidare på kvällen blir det fest hemma hos en annan polare som precis köpt hus.

Blir väl det vanliga tror jag. Ena polarn köper fyrverkerier för ca 4000:- och allt är uppskjutet på några få minuter 😆

Va ska ni hitta på?

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Jag kommer att bygga mig en jättestor snögubbe och sedan ska jag handla sprängämnen för flera tusen...

Och sedan förstår ni... så ska jag spränga sönder heeela jävla snögubben så det sprutar snö runt halva norrland 😆

Nä det blir lugnt för min del. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kommer att bygga mig en jättestor snögubbe och sedan ska jag handla sprängämnen för flera tusen...

Och sedan förstår ni... så ska jag spränga sönder heeela jävla snögubben så det sprutar snö runt halva norrland 😛

Nä det blir lugnt för min del. 😎

ladda på rejält så det kommer lite ner till södra norrland! 🙂 Vore inte helt fel med lite snö istf gröna gräsmattor 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Leeroy (oregistrerad)
Förmodligen något jag inte kommer komma ihåg på Tisdag! 😲

ahahha! skål på den:D

Själv ska man äta middag med lite polare hos polarens tejej sen låter jag alkoholen visa vägen:D, hoppas på att stå vid 12 slaget iafl:D

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...