sherv Postat 11 december 2007 Postat 11 december 2007 Nån som rekomenderar Korgs k49 Midi Keyboard??? Vilken använder ni? ?
best Postat 11 december 2007 Postat 11 december 2007 Ja den är ju duglig osm klaviatur men den kan ju inte göra mycket annat. Har dessutom haft mycket problem med drivrutinerna som inte funkar.
sherv Postat 11 december 2007 Trådstartare Postat 11 december 2007 (redigerat) Ja den är ju duglig osm klaviatur men den kan ju inte göra mycket annat. Har dessutom haft mycket problem med drivrutinerna som inte funkar. vad rekomenderas? jag hade tänkt beställa en korg k49 men nu är slut på dom mesta affärerna, t.ex. thomann, djservice.org Redigerat 12 december 2007 av sherv
sherv Postat 12 december 2007 Trådstartare Postat 12 december 2007 (redigerat) Finns det någon som känner till någon bra midi-keyborad?? ja hade tänkt att köpa KORGs K49 men den verkar inte finnas kvar någonstans längre :/ please, any recomendations? tack i förhand! Redigerat 19 februari 2008 av Olsberg Slår ihop med tidigare tråd
KimSimonsson Postat 12 december 2007 Postat 12 december 2007 Finns det någon som känner till någon bra midi-keyborad??ja hade tänkt att köpa KORGs K49 men den verkar inte finnas kvar någonstans längre :/ please, any recomendations? tack i förhand! Hej Hej. Jag har en M-Audio keystation 88es som jag är väldigt nöjd med. Vet ju inte riktigt vad du är ute efter men vill du ha 88 tangenter för ett bra pris så kan jag rekomendera keystation 88.
Pontus R Postat 13 december 2007 Postat 13 december 2007 Finns det någon som känner till någon bra midi-keyborad??ja hade tänkt att köpa KORGs K49 men den verkar inte finnas kvar någonstans längre :/ please, any recomendations? tack i förhand! Hej Hej. Jag har en M-Audio keystation 88es som jag är väldigt nöjd med. Vet ju inte riktigt vad du är ute efter men vill du ha 88 tangenter för ett bra pris så kan jag rekomendera keystation 88. Instämmer med detta, har också en sådan. Halvvägda tangenter och känns bra att spela på. Går på runt 2000 från Thomann.
chrome Postat 19 december 2007 Postat 19 december 2007 Skall du ha en ritkigt, riktigt bra midiklaviatur så rekomenderar jag varmt CME. Finns i två varianter (teknologier) med allt som går att önska. Kolla inderas hemsida här: CME
DrRobert Postat 19 december 2007 Postat 19 december 2007 jag har ett m-audio axiom 61 som jag är jättenöjd med!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.