Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag undrar som mÄnga andra om nÄgon vet om micken - THE T.BONE SC300 Àr en bra mick att spela in med?

Kvalité pÄ ljud osv.. snÀlla om nÄgon vet nÄtt please answer.

GÄr den att rekommenderas??

thx in advance

Annons
Postat (redigerat)
Jag undrar som mÄnga andra om nÄgon vet om micken - THE T.BONE SC300 Àr en bra mick att spela in med?

thx in advance

Har inte testat den men tbone Àr musikaffÀren thomann.de `s eget mÀrke och Àr vÀl en Kina tillverkad "no name" mick som tex. jjlabs och golden age. AlltsÄ ingen direct kvalitets mick.

Du fĂ„r vĂ€l vad du betalar för, inget jag skulle rekomendera nĂ„gon 😛

Redigerat av Lithium
Postat

thx in advance

Har inte testat den men tbone Àr musikaffÀren thomann.de `s eget mÀrke och Àr vÀl en Kina tillverkad "no name" mick som tex. jjlabs och golden age. AlltsÄ ingen direct kvalitets mick.

Du fĂ„r vĂ€l vad du betalar för, inget jag skulle rekomendera nĂ„gon 😛

aight, finns det nĂ„n mick du kan rekommendera? Helst billig och OK kvalitĂ©. Im in desperate need of one och ekonomin Ă€r lite ostadig p.g.a olika julköp osv 😕 haha sĂ„..

thx in advance

Postat

MĂ„nga hĂ€r pĂ„ forumet kan rekomendera Studio Projects B1, har aldrig testat den sjĂ€lv men gör en sökning sĂ„ ser du 😛

Postat (redigerat)

Studio Projects B1 tycker jag Àr bÀst i lÀgsta prisklassen - men det Àr ju alltid en smakfrÄga.

HĂ€mta gĂ€rna smakprov pĂ„ hur diverse olika micar kan lĂ„ta, pĂ„ min testsite, sĂ„ kan du lyssna och jĂ€mföra sjĂ€lv. DĂ„ behöver du inte lita blint pĂ„ vad andra sĂ€ger, utan kan bilda en egen uppfattning. 😛

Redigerat av Claes
  • 5 Ă„r senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.