Jump to content
Annons

VENTKNUT

ventknut (oregistrerad)

Recommended Posts

ventknut (oregistrerad)
Postat

Hej.pÄ er alla :Jag undrar om jag har kommit pÄ en sida MUSIK men kan vÀlan prata om ventilaton .TROts allt mÄste vi ju ha luft sÄ att tonerna kan vibrera. Dessutom mÄste vi har bra frisk luft för att sjunga ut. Vi fÄr vÀla se vad som hÀnder.

Jag skulle aldrig anvĂ€nda mobil och data. SE nu Ă€r jag hĂ€r. Framtiden Ă€r som den Ă€r,man tror men det blir som det blir. Som ni förstĂ„r Ă€r jag ny pĂ„ detta medium och Ă„ldern som ni bergriper Ă€r snart pensionĂ€r.Vad gör man dĂ„??? Kanske svarar pĂ„ LUFTVANDRINGSFRÅGOR!!! HEJ VENTKNUT

Annons
Postat

LuftvandringsfrÄgor... huh, kan Àrligt talat inte sÀga att jag har nÄgra pÄ lager, men skulle nÄn poppa upp sÄ vet jag ju vart jag ska vÀnda mej nu.

ventknut (oregistrerad)
Postat
LuftvandringsfrÄgor... huh, kan Àrligt talat inte sÀga att jag har nÄgra pÄ lager, men skulle nÄn poppa upp sÄ vet jag ju vart jag ska vÀnda mej nu.

Hej,det var trevligt att nĂ„gon gjorde sig besvĂ€ret att skriva. DĂ„ kan du titta pĂ„ min sida----varför ventilation--- Jag har haft ett lĂ„ngt givande korrespedans med en av er musikant angĂ„ende akustik och ljudvandring .JÄTTE SVÅRT!!! HEJ KNUT

ventknut (oregistrerad)
Postat
hejhej

HEJ det har visats sig att ljud svÀngningar Àr ett stort problem.DET skal höras INTE höras .DET Àr en svÄr frÄga VENTKNUT HEJ

ventknut (oregistrerad)
Postat
Halloj!

HEJ ljudsvÀngningar vÄglÀngder studsar dit eller dit kan det bli musik HEJ ventknut

Postat

Lysande Knut. 🙂

Hoppas nÄgon fÄr anvÀndning av kunskaperna!

ventknut (oregistrerad)
Postat
Lysande Knut. 😆

Hoppas nÄgon fÄr anvÀndning av kunskaperna!

TACK SKALL DU HA! Men jag mÄste erkÀnna att jag har konverterat till Elsborg.

Förklaring jag bor nu just i skogen utanför Bollebygd.

HEJ VENT KNUT

ventknut (oregistrerad)
Postat
:rolleyes:

HEJ man kan ju hoppas att det gÄr att ventilera luft.BlÄses det trumpet sÄ gÄr det antagligen en del luft ut i omgivningen. het VENTKNUT

Postat

"Jag vill vara luft

jag vill glömmas bort

jag vill vara allt

jag vill kommas ihÄg"

Inget mer att ventilera runt knuten.

VĂ€lkommen! :rolleyes:

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.