Jump to content
Annons

Recommended Posts

Posted

Hej. Var säljs lösnummer av Studio, ex. affärskedja eller liknande. Jag är ute efter det senaste numret där programmet Samplitud SE ingår. Jag har nämligen bränt min enda chans till en lyckad installation genom att uppge fel eadress. Jag bor i en mindre stad och hittar ingen distributör här!

"Snart uppgiven" 🙁

Grotvespen

Annons
Posted

pressbyrån finns de på...

annars.. närmsta affär som har mer än 5 olika sorters tidningar..

Posted
Vår distributör av tidningen heter Interpress och på deras hemsida kan man söka efter närmaste återförsäljare genom att ange sitt postnummer.

Direktlänk

har ni inte det på er sajt med?? studio.se dvs.. 🙂

Posted

Tack för visat intresse! Jag har nu införskaffat tidningen med det förträffliga programmet Samplitud SE. Installationen gich smärtfritt och det funkar bra så nu är allt frid och fröjd 🙂

Grotvespen

😛

Hej. Var säljs lösnummer av Studio, ex. affärskedja eller liknande. Jag är ute efter det senaste numret där programmet Samplitud SE ingår. Jag har nämligen bränt min enda chans till en lyckad installation genom att uppge fel eadress. Jag bor i en mindre stad och hittar ingen distributör här!

"Snart uppgiven" 🥰

Grotvespen