Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Som titeln antyder så vet jag inte hur jag ska få in mina instrumentpluggar i logic x. När jag klickar på filen så står det "error while parsing openTL, logic can not open"...typ. Det stog exakt samma sak när jag skulle få in en effektplugg i logic, men då upptäckte jag att den redan låg bland mina au-pluggar utan att jag behövde göra mer. Så frågan är om dessa instrumentpluggar redan ligger i logic oxå utan att jag behöver göra mer än att ladda ner dem till min dator? Och vart hittar jag dom i sånna fall? Eller hur ska jag göra för att få in dom i logic?

Annons
Postat
Kör Logic Au Manager , Den bör hitta vilka pluggar som fungerar och vilka som iinte gör det.

I au manager står dom pluggar som finns i logic. Med andra ord så finns inte dessa pluggar som jag har laddat hem i mitt logic.Så hur gör jag för att lägga in dom? Jag e säker på att dom e kompatibla med mitt program.

Postat
Du får lägga in AU filen i Library/Audio/Components och sedan ifall pluggen inte dykt upp i logic köra AU Manager.

Ahh! nu funka det! Det vart skitknas först när jag gjorde som du sa. Dom dök inte upp i components i logic osv shit och prylar så jag vart arg å stängde av. Men idag när jag öppna logic igen så laddades dom in av nån konstig anledning. Vet inte riktigt hur jag gjort och så men nu finns dom där iaf. 🙁

Tack för hjälpen!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.