Lithium Postat 10 november 2007 Postat 10 november 2007 Hej, jag kör Cubase 2.5 och M-audio delta 1010lt. Finns det något sätt att få Cubase att skicka Stereo 1/2 till både deltats 1/2 och 3/4? Jag vill alltså få ut en stereo utgång från cubase på två stereo kanaler, går det? 😄
xzenom Postat 10 november 2007 Postat 10 november 2007 Hej, jag kör Cubase 2.5 och M-audio delta 1010lt.Finns det något sätt att få Cubase att skicka Stereo 1/2 till både deltats 1/2 och 3/4? Jag vill alltså få ut en stereo utgång från cubase på två stereo kanaler, går det? 😄 skicka alla kanaler till 2 bussar först (och inget till output 1 - 2) sen ställer du bussarnas outputs till 1-2 respektive 3-4.
Lithium Postat 11 november 2007 Trådstartare Postat 11 november 2007 Fick en ide´. Om jag spittrar up stereo kanalen från ljudkortet med två Y-kablar borde ju problemet vara löst. Eller kan det på något sätt försämra ljudkvaliten då? 🙂
Lithium Postat 11 november 2007 Trådstartare Postat 11 november 2007 Nej det är nog ingen fara. Tack, då kör jag på det 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.