Larsson Postat 26 oktober 2007 Postat 26 oktober 2007 (redigerat) hejsan gott folk.. har setat hemma & fnulat med vad jag tror kan bli något.. själva låten har jobbats med ett par timmar..och lite sång är lagd..men nu är det sent & jag göe inget mer idag pga grannarna..men vad jag undrar är vad är ert första intryck av detta..är det bärt att jobba vidare på imorgon?? jag skickar bara ett kort klipp..den biten som det är sång på!! och den finns Klicka här vore tacksdam för första intrycket feedback!! /Larsson 😳 edit (stavar som en kratta & skickar odugliga länkar dessutom) 😊 Redigerat 26 oktober 2007 av Larsson
Gäst Postat 26 oktober 2007 Postat 26 oktober 2007 (redigerat) hejsan gott folk..har stetat hemma & fnulat med vad jag tror kan bli något.. själva låten har jobbats med ett par timmar..och lite sång är lagd..men nu är det sent & jag göe inget mer idag pga grannarna..men vad jag undrar är vad är ert första intryck av detta..är det bärt att jobba vidare på imorgon?? jag skickar bara ett kort klipp..den biten som det är sång på!! och den finns <a href="http://www.speedyshare.com/settings.php?id=986371799&idh=3330dbe6265d3a33ad38e6e9ef24a1b7" target="_blank"> HÄR </a> vore tacksdam för första intrycket feedback!! /Larsson 😊 tjena mannen jag kan inte spela upp din låt . det blir felmeddelande kolla vad som är fel Redigerat 27 oktober 2007 av Gäst
Larsson Postat 26 oktober 2007 Trådstartare Postat 26 oktober 2007 (redigerat) tja ola..ursäkta mig..jag råkade visst klistra fel länk på fyllan & villan men jag tror att jag återställde det...måste testa efter att jag postat det här inlägget!! 😊 nä det var inte fixat..men nu kanske det funkar?? Redigerat 26 oktober 2007 av Larsson
Gäst Postat 26 oktober 2007 Postat 26 oktober 2007 (redigerat) tja ola..ursäkta mig..jag råkade visst klistra fel länk på fyllan & villanmen jag tror att jag återställde det...måste testa efter att jag postat det här inlägget!! 😊 ja då säger jag skål så länge medans jag väntar 😳 nopp funkar inte skål igen. Redigerat 26 oktober 2007 av Gäst
Burnin Sven (oregistrerad) Postat 27 oktober 2007 Postat 27 oktober 2007 You have my blessings det här blir bra kort sagt så påt igen imorn när grannarna är vakna. Helgötta vad du kan kräma i på sången fan det törs inte jag ens fast jag bor i hus för frugans skull, får nog fixa ett sångbås tror jag. Sången är kanon helt enkelt. Göran
Gäst Postat 27 oktober 2007 Postat 27 oktober 2007 så där ja. yes!! blev sugen på mera bira direkt rock on ! fan va sugen jag blev på å gigga!
TUFFTUFFTUFF Postat 27 oktober 2007 Postat 27 oktober 2007 Vi söker sångare, du skulle inte kunna tänka dig att flytta till Oslo? (It´s worth a shot, innit 😳 ).
Harmonica mike Postat 27 oktober 2007 Postat 27 oktober 2007 Jovisst funkar detta. Kanske lite stökigt för mig.. 🙂 men helt ok lirat och skrålat! Mvh Micael
tofumannen Postat 27 oktober 2007 Postat 27 oktober 2007 Här kommer svaret du inte vill ha: Har inte lyssnat på låten men ärligt talat så tror jag inte man skriver ett svar om man tycker låten suger. Kan du föreställa dig att någon skriver: Tyvärr, det där materialet håller inte, det går inte att göra någonting av. Du är helt enkelt tvungen att kasta det och börjar från början....? Mao: Om du vill ha synpunkter så är det inga problem men om du vill ha ett uppriktigt svar på om det är värt att forsätta med projektet så kommer du nog inte få det
Larsson Postat 27 oktober 2007 Trådstartare Postat 27 oktober 2007 Göran: ja jag har prövat mina grannar rätt bra & jag har uppenbarligen haft tur..inga klagomål en så länge!! plus att jag är särbo,så det finns ingen partner som måste stå ut när man håller på att vrålar.. tack för din blessing!! Guran: ja det är bra..jag behöver nog dessutom några återställare idag för att komma tillbaka in i låten plus att det är bra att du blir gigg sugen iom att gitarr & bas är satta i en tagning så att man får spela lite 🙁 Led: ok..det räcker för mig ska bara samla mig lite..sedan sätter jag resten! TuffTuff: får man röka på krogen i oslo?? isåfall flyttar jag bums!! 😛 Micael: thanx man...fast jag vill ha det lite släpigt & stökigt..så räkna inte med att det blir bättre sedan!! 😉 Tofu: om man tycker det är skit,så är man välkommen att säga det och jag vet inte vad jag ska göra med informationen att jag antagligen inte får uppriktiga svar jag får väl heltenkelt lita på vad som sägs..eller så kanske studio borde införa något slags lögnfilter här på forumet!! 😊 men tack för att du tog dig tid att formulera dina tankar!! 😉 tack för feedbacken gott folk..pga er så kör jag vidare på låten så snart jag blitt lite mindre baktung!! mvh /Larsson
TUFFTUFFTUFF Postat 27 oktober 2007 Postat 27 oktober 2007 (redigerat) får man röka på krogen i oslo??isåfall flyttar jag bums!! tongue.gif Jag kan nog ta dig till krogar där cigaretter är det sista folk bryr sig om ska du se, hehe. Men då repar vi på onsdag då, kl.20.30. April-Maj nångång blire Skottland-England-turne, så ta ledigt från jobbet och get ready to party 😊 Redigerat 27 oktober 2007 av TUFFTUFFTUFF
MaxA Postat 27 oktober 2007 Postat 27 oktober 2007 Jag tycker det låter kanon! Ser fram emot fortsättningen!
Gain Postat 28 oktober 2007 Postat 28 oktober 2007 Nu har du ju fortsatt och det gör du ärligt och förbannat rätt i 😱
Larsson Postat 29 oktober 2007 Trådstartare Postat 29 oktober 2007 tack alla för motivationen..nu har det blitt en låt & jag har laddat upp väntar bara på att den ska bli accepterad! 😊
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.