reso Postat 23 oktober 2007 Postat 23 oktober 2007 En liten undran. Finns det nån Gizmopryl som kan känna av vilka ackord som spelas i en låt. Kristian
Daniel H Postat 23 oktober 2007 Postat 23 oktober 2007 DMM - Digital Music Mentor, ett program som kostar cirka 400 kronor. Fungerar rätt så bra.
Gain Postat 23 oktober 2007 Postat 23 oktober 2007 DMM - Digital Music Mentor, ett program som kostar cirka 400 kronor. Fungerar rätt så bra. Fungerar väl rätt så dåligt.. 😏
Wernborg Postat 23 oktober 2007 Postat 23 oktober 2007 DMM - Digital Music Mentor, ett program som kostar cirka 400 kronor. Fungerar rätt så bra. Fungerar väl rätt så dåligt.. 😏 Ja.
Multiband Postat 23 oktober 2007 Postat 23 oktober 2007 Haha ja jag blev verkligen förvånad när jag såg hur det fungerade. Förstår inte hur musik affärer ens kan med att försöka sälja sådant skräp. När dom stått och tala sig varma om hur lätt det är att ta ut en låt, man sedan kommer hem och inser att låt efter låt inte alls går att ta ut sådär LÄTT! ja då skulle iaf jag fråga mig om jag ville komma tillbaks och handla mer hos sådana lögnare som bara är ute efter mina pengar.
Daniel H Postat 23 oktober 2007 Postat 23 oktober 2007 Tycker det fungerar skapligt, visst, exakt är det ju inte, men det underlättar.
drloop (oregistrerad) Postat 23 oktober 2007 Postat 23 oktober 2007 Sist jag provade tyckte jag att DMM funkade hyggligt. Inte en exakt men nog fan ger den ett hum om vad som händer i låten...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.