Jump to content
Annons

reason presets

djay_maxwell (oregistrerad)

Recommended Posts

Postat

hej ni vet reasons egna browser tillåter att man snabbt kan lokalisera och hitta sina ljud och patchar. så man kan spara dom i den vänstra spalten samt även spara patchar etc. genvägar med mera.

jag undrar om man ska formatera datorn, finns det något sätt och spara detta på? kanske kopiera en fil eller exportera ut detta el liknande?

mvh J

Annons
Postat
  Light Head sa:
Maschwel du får nog tagga ner lite. Det finns ju precis som du säger de som kan och de som inte kan. Man kan väl ändå inte tillåta någon som över huvud taget inte kan köra bil att köra bil bara för att vara snäll?!

Killen tog det till synes rätt bra och jag tror att han förstod en hel del av budskapet som så obarmhärtigt slängdes i ansiktet på honom.

Det är dock ingen som sagt att han skall lägga av, eller hur?!

Tipset till honom är väl ungefär. Gå tillbaka och börja från grunden innan du försöker sätta ihop en massa instrument.

NÅGON??????

VORE BRA MED HJÄLP FÖR ATT FIXA DETTA; COMON!

Postat

Det sägs att de ska gå att spara filen:

C:\Documents and Settings\<ditt inloggningsnamn>\Application Data\Propellerhead Software\Reason\Reason Preferences.prf

Jag lyckades inte med att få ALLT rätt men lite.

Postat (redigerat)
  bdatony sa:
Det sägs att de ska gå att spara filen:

C:\Documents and Settings\<ditt inloggningsnamn>\Application Data\Propellerhead Software\Reason\Reason Preferences.prf

Jag lyckades inte med att få ALLT rätt men lite.

hur är det som det blir då? vilket fel blir det? och vad blir rätt?

en annan fråga, när jag går in i document&settings mappen så finns typ inte den mappen där, så som intern temporary files? hur kommer det sig? och hur gör jag för att se dom mapparna?

Redigerat av djay_maxwell
Postat

tack för länken men jag har inte registrerat mig då jag köpt en begagnad kopia, finns det möjlighet och klistra in texten här?

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.