Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag får inte yamaha vocal rack att fungera. direkt jag sätter på pluggen så blir det tyst och signalen försvinner, trycker jag på stand by så kommer ljudet tillbaka. vet inte vad detta är för inställning i cubase som ställer till detta. Mina andra pluggar funkar finfint men denna vägrar....

hilfe hilfe

Annons
Postat
Tips: Alla sådana här frågor ställer man till supporten, annars får man skylla sig själv när folk gnäller över att man kör warez.

Jag provkör alltid program innan jag köper dom eftersom dom är så jäkla dyra. Du kanske tycker att det är fel av mig.

Jag tycker att finns det möjighet att prova program innan man köper dom så är det inget fel med det. PRogramtillverkarna borde ju inte vara rädda för det om dom gör en bra produkt.

Jag köper även en jäkla massa skivor också varav de flesta jag först laddat ner för att provlyssna.

Suger skivan köper jag den inte.

Det tycker jag är fair.

Postat (redigerat)
Tips: Alla sådana här frågor ställer man till supporten, annars får man skylla sig själv när folk gnäller över att man kör warez.

Jag provkör alltid program innan jag köper dom eftersom dom är så jäkla dyra. Du kanske tycker att det är fel av mig.

Jag tycker att finns det möjighet att prova program innan man köper dom så är det inget fel med det. PRogramtillverkarna borde ju inte vara rädda för det om dom gör en bra produkt.

Jag köper även en jäkla massa skivor också varav de flesta jag först laddat ner för att provlyssna.

Det tycker jag är fair.

Resonerar du likadant om film också?

Att alla filmer du laddat ner som var ok, köper du sen?

Och dom filmer du inte köper efter att du laddat ner dem ser du inte klart?

Redigerat av DrHans
Postat

Det tycker jag är fair.

Resonerar du likadant om film också?

Att alla filmer du laddat ner som var ok, köper du sen?

Och dom filmer du inte köper efter att du laddat ner dem ser du inte klart?

Brukar inte ladda ner filmer. Gillar att gå på bio. Men det är inte ovanligt att jag köper filmer jag redan sett bara för att jag gillar dom så mycket.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.