Jump to content
Annons

Jag vill att följande lĂ„t ska gĂ„ till final:  

41 röster

1. 1. Jag vill att följande lÄt ska gÄ till final:

• The Bungalow Boys - Dist in the house
      14
    • Jörn Gretzky & The Eggnog Dogs - Born in the USA
      10
    • MisstĂ€r X - MissĂ€r X
      1
    • Penispasta - Rap to my funky shit (I am a kylskĂ„p)
      5
    • Skruttnik - Anark i replokalen
      7
    • The Virus - My computer is sick today
      2

Recommended Posts

Postat (redigerat)

studio.JPG

Tack alla för era bidrag! Nu har vi ju fÄtt hÄrd konkurrens av Idol 2004, men jag kan ÀndÄ lova att det sÀkert finns en handfull bidrag hÀr som kommer att fresta pÄ era sinnen till bristningsgrÀnsen.

Äntligen dags för omröstning dĂ„! SĂ„ hĂ€r kommer det att gĂ„ till:

* Sammanlagt 11 lÄtar Àr med i festivalen

* Röstningen kommer att ske i tvÄ omgÄngar - tvÄ semifinaler som börjar NU för att kora vilka 4 bidrag som kommer att gÄ till FINAL nÀsta vecka.

* Ni ska allihop alltsÄ börja med att lyssna pÄ ALLA lÄtar och vÀlja er favorit i respektive semifinal.

* Glöm inte att rösta i bÄda semifinalerna! (SÄdÀr, nu har jag varit sÄ övertydlig sÄ att dom brottar ner mig pÄ golvet hÀr...)

* NÀsta söndag, 19/9 kl. 23.59 kollar vi av rösterna och ser vilka fyra som gÄtt till FINAL. (Dom tvÄ bÀsta frÄn varje semi)

* Finalröstning börjar direkt pÄ mÄndagen.

* Kommentera gÀrna hur du har röstat och vad du tycker om bidragen i denna trÄd

* Har du glömt bort vad tÀvlingen handlar om hittar du reglerna hÀr

* FrĂ„gor? VerkstĂ€ll! 🙂

SEMIFINAL 2 - LADDA NER (ZIP-FAJL) - Högerpedal - Spara som....

Redigerat av hammagrella
Annons
Postat

Boink! Glöm inte att rösta i bÄda semi-finalerna, alltsÄ Àven i denna!

/ TĂ€vlingssekretariatet

Postat

ojoj... hĂ€r var det svĂ„rt... det mĂ„ jag sĂ€ga.. 😼

mĂ„nga talanger hĂ€r.. var har ni varit allihopa de senaste Ă„ren? ... 😆

lycka till nu!

Postat
mĂ„nga talanger hĂ€r.. var har ni varit allihopa de senaste Ă„ren? ... 😆

slickat vĂ„ra musikaliska sĂ„r 😼

Postat

Penispasta? NÀr namnet Àr lika dÄligt som lÄten mÄste jag ge mina poÀng till "Rap to my funky shit"

Postat

Hmm...det hĂ€r Ă€r nog lite pinsamt att erkĂ€nna...men Ă€r det bara jag som gĂ„tt och nynnat pĂ„ "Born in the USA" hela dagen? 😛

// David

Postat

Nu har jag granskat bidragen grundligt i fogarna och upptÀckt följande förbjudna ÄtgÀrder:

* Anark i replokalen Àr 13 sekunder för lÄng

* Born in the USA har fel bitrate

(Att misslyckas med att följa reglerna förresten, gör det lĂ„ten sĂ€mre, vilket Ă€r positivt? 😛 )

// David

Postat
Nu har jag granskat bidragen grundligt i fogarna och upptÀckt följande förbjudna ÄtgÀrder:

* Anark i replokalen Àr 13 sekunder för lÄng

* Born in the USA har fel bitrate

(Att misslyckas med att följa reglerna förresten, gör det lĂ„ten sĂ€mre, vilket Ă€r positivt? 😛 )

// David

Du har helt rĂ€tt Diwic. StilpoĂ€ng till dessa bidrag! 😄

Postat

Penispasta och The Virus var sĂ„ dj-vla dĂ„liga att jag inte ens orkade lyssna fĂ€rdigt pĂ„ dem, blev riktigt irriterad och enerverad av att lyssna, myror kröp i kroppen pĂ„ mig. Mao borde jag rösta pĂ„ nĂ„gon av dessa... 😕 men Bungalow Boys Ă€r mer min humor, man verkligen hör hur pipfisen till sĂ„ngare försöker hitta rĂ€tt tonlĂ€ge men misslyckas. 😉 BB it is. 🙂

Postat

Tycker ni det Àr bra? För det Àr det alltsÄ inte ... det Àr frrruktansvÀrrrt!! /VaranTV

Postat

Bland dessa bidrag tyckte jag att MisstĂ€r X - MISSÄR X var bĂ€st...vilket i denna tĂ€vling gör den sĂ€mst. 😕 The Bungalow Boys fick min röst istĂ€llet. 😉

//Nisse

Postat
Hahahaha. Bungalow boys! klockren!

Oksi, God damnit! Rösta i finalen istÀllet! Den hÀr semifinalen körde vi förra veckan!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.