Jump to content
Annons

Nya trådlösa iPod

Recommended Posts

Glaskatten (oregistrerad)
Postat

Apple lanserade idag en radda nya iPods bl.a iPhoneaktiga iPod Touch med WiFi och ipod classic med 160GB hårddisk....

iPod Touch har direkt iTunes store koppling över WiFi..

post-1-1189074703_thumb.png

NiceU!

Annons
Postat

De passade på att sänka priset på iphone rätt rejält också.

Synd att de inte släppte någon touchpod med hårddisk, bara. Men det kommer väl.

Postat

Tänkte fråga er som har Ipod. Är man fortfarande tvungen att använda ITunes för att ladda i/ur sina låtar i Ipod? Jag har hört att det var så förut i alla fall?

Postat (redigerat)
  Overkill sa:
Ja. Men med tanke på hur stora iPods är så finns det massa andra program man kan använda.

Och jag har ändrat mig. Jag vill ha en iPod Touch!

Jag vill ha en iPhone... eller en nano... iPod touch kändes mest som ett dyrt mellanting som inte vet vad den vill vara. Nanon är ju fan svinbillig nu, typ en tusing, kräjsi.

EDIT: Eller jaha, nähä, riktigt så billig blev den visst inte på svenska. Nevermind.

EDIT: Nya 160 gigs-iPoden kan hålla ca 0,3 år musik i mp3-format. Noll komma tre ÅR. Jesus.

Redigerat av tbruce

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.