Jump to content
Annons

Är Logic Pro kompatibelt med Windows XP?


Joel L.

Recommended Posts

Annons
Hej!

Jag bara undrar om Logic Pro fungerar med Windows XP eller om det bara är användbart med Mac? Har letat överallt nu men hittar inget svar konstigt nog.

Mvh,

Joel L.

Nej det är det inte. Bara Mac sen version 6->

Det är ju Apples program...

Link to comment
Dela på andra sajter

Burnin Sven (oregistrerad)

Det där är jäkla lustigt förstår du för jag köpte en blå Emagic XSkey Logic Pro 6 för ett par dagar sedan på Ebay och när jag kör den i en PC så står det att den inte har auktorisation för varken Mac eller PC. Den innehåller alla koder för alla Logics syntar effekter etc. i Mac läget men det går att starta Logic Platinum 5.5.1 i Demo mode på en PC hmm riktigt jäkla strange minst sagt? Sen att hitta en möjlighet att mejla supporten på Apple eller för den delen att få ett svar på Svenska supporten det kan man glömma för dom fattar nada snacka om I´m from Barcelona läge. Kort sagt jävligt konstigt men det blir en Mac för mig ändå men det beror inte på att jag har fått ett bra förtroende för deras förhållande till eftermarknaden om man säger så. Mer då för att man vill syna det i sömmarna jag menar en Mac Pro börjar på runt 24000 spänn och då vill man ju ha 100%ig support på både datorn och program innan man slår till så man vet vad man köper men det får man nog glömma. Kort sagt jag tror jag börjar med en Mac mini eller en beggad maskin.

Göran

Link to comment
Dela på andra sajter

Mac Pro börjar på runt 24000 spänn och då vill man ju ha 100%ig support på både datorn och program innan man slår till så man vet vad man köper men det får man nog glömma

Ja Apple har ju inte någonvidare support på sin mjukvara , Alternativet är att man köper allt via en musikaffär då får du support på programmet via dom ( oftast ).

Link to comment
Dela på andra sajter

Oftast är det bättre att köpa via återförsäljare... då kan du alltid gå in och ställa massa frågor och de hjälpar dig gärna.

Även supporten blir bättre då...

Link to comment
Dela på andra sajter

Glaskatten (oregistrerad)
Mac Pro börjar på runt 24000 spänn och då vill man ju ha 100%ig support på både datorn och program innan man slår till så man vet vad man köper men det får man nog glömma

Ja Apple har ju inte någonvidare support på sin mjukvara , Alternativet är att man köper allt via en musikaffär då får du support på programmet via dom ( oftast ).

Äh, Apple har mycket bra support och väldigt bra användarforum, men man måste självklart vara registrerad för att få telesupport. Ingen tillverkare gillar ju att ge gratissupport till de som har pirtkopior eller dubiösa donglar..

Link to comment
Dela på andra sajter

Mac Pro börjar på runt 24000 spänn och då vill man ju ha 100%ig support på både datorn och program innan man slår till så man vet vad man köper men det får man nog glömma

Ja Apple har ju inte någonvidare support på sin mjukvara , Alternativet är att man köper allt via en musikaffär då får du support på programmet via dom ( oftast ).

Äh, Apple har mycket bra support och väldigt bra användarforum, men man måste självklart vara registrerad för att få telesupport. Ingen tillverkare gillar ju att ge gratissupport till de som har pirtkopior eller dubiösa donglar..

Kan man ha en piratkopia av en Macdator?

Link to comment
Dela på andra sajter

Mac Pro börjar på runt 24000 spänn och då vill man ju ha 100%ig support på både datorn och program innan man slår till så man vet vad man köper men det får man nog glömma

Ja Apple har ju inte någonvidare support på sin mjukvara , Alternativet är att man köper allt via en musikaffär då får du support på programmet via dom ( oftast ).

Äh, Apple har mycket bra support och väldigt bra användarforum, men man måste självklart vara registrerad för att få telesupport. Ingen tillverkare gillar ju att ge gratissupport till de som har pirtkopior eller dubiösa donglar..

Kan man ha en piratkopia av en Macdator?

Man kan ha en piratkopia av apple-mjukvara, vilket var vad det handlade om.

Link to comment
Dela på andra sajter

Burnin Sven (oregistrerad)

Ja inte fan är nån av mina donglar dubiösa det är äkta vara alla tre men det är emagic grejor men det var ju dom som gjorde programmet från början. Dubiösa donglar det var det dummaste jag har hört hur fan skulle det gå till?

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...