MattiasA Postat 21 augusti 2007 Postat 21 augusti 2007 Mitt namn Àr Mattias Asplund och jag har en liten hemmastudio som jag precis har fÄtt igÄng. Har tidigare spelat bas i ett metal band som hette Zonata (slÀppte 3 skivor pÄ tyska Century Media). Har Àven spelat gitarr i ett ska-punk band kallat Dogalmighty (slÀppt en skiva pÄ Adore Music). AnvÀnder mig av Cubase SX 3.
MattiasA Postat 23 augusti 2007 TrÄdstartare Postat 23 augusti 2007 (redigerat) Tack sÄ mycket. Vad sysslar ni sjÀlv med i musikvÀg ? Redigerat 23 augusti 2007 av MattiasA
Fredrik Karlsson Postat 23 augusti 2007 Postat 23 augusti 2007 MattiasA sa: Tack sĂ„ mycket.Vad sysslar ni sjĂ€lv med i musikvĂ€g ? VĂ€lkommen! Jag blandar det mesta i musikvĂ€g och gör det som just faller mig Ăn just dĂ„, det var anledningen till att jag började spela in mig och mig sjĂ€lv đČ för att slippa sitta fast i en musikstil och en sĂ€ttning av musiker vilket jag gjorde nĂ€r jag lirade i band, tĂ€nk sjĂ€lv vilken kĂ€nsla at kunna ta in en flöjtist eller en som spelar kam utan att behöva redgöra och förklara för nĂ„n i bandet varför (speciellt om man har en trummis i bandet och vill göra en lĂ„t utan trummor = trubbel đ )!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.