Jump to content
Annons

black metal bilder


spaceman

Recommended Posts

Annons

Jag tycker Satyricon är klart spexiga. Niefelheim (med bl.a "bröderna hårdrock", ja de som varit med i TV-reklam för ett försäkringsbolag) är klart charmiga också men är kanske inte så kända i staterna.

Är lite besviken över att det Abbath håller i på översta bilden inte har strängar...

Link to comment
Dela på andra sajter

captain nemo (oregistrerad)

Skitbra. Har länge letat efter incitament för att grabben skall äta upp sin spenat. Nu är det fart på tallriken ;-)

//Nemo

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
Lasse Mongo (oregistrerad)

Ja se de små tvättbjörnarna, de är såååå gulliga!

Undrar just om de handlar sitt smink på metall-ica

Happy hour folk's

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilket skämt! Det där var ju fina bilder...

Att placera Satyricons "Nemesis Divina"-bilder på första plats är ju bara banalt. Alla vet att den skivan har dom elakaste fotona i bm historien. Eller åtminstone fram till senaste Gorgoroth...

Jag har annars sett sidor som samlat bm bilder från fjortis-band som varit helt sjukt roliga. Om jag bara hade adressen...

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilket skämt! Det där var ju fina bilder...

Att placera Satyricons "Nemesis Divina"-bilder på första plats är ju bara banalt. Alla vet att den skivan har dom elakaste fotona i bm historien. Eller åtminstone fram till senaste Gorgoroth...

Jag har annars sett sidor som samlat bm bilder från fjortis-band som varit helt sjukt roliga. Om jag bara hade adressen...

Haha, hitta gärna adressen! Låter kul!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...