busse Postat 2 augusti 2007 Postat 2 augusti 2007 Har nyligen tagit mig samman och tänkte försöka spela in på dator istället för hårdiskporta, då måstejag ju köpa ett ljudkort till min bärbara dator men jag skall jag välja? Det finns ju hur mycket som helst att välja och man blir ju bara förvirrad. Det jag vill ha är ett hyfsat ljudkort med fyra ingångar så jag kan micka upp mitt Leslie till Hammonden, utgångar har jag ingen aning om men en stereo utgång måste man ju i alla fall ha. Nån som kan ge mig konkreta tips på vad som är bra ljudkort och inte allt för dyrt heller.
basshole Postat 2 augusti 2007 Postat 2 augusti 2007 Långt uppe till höger på din bildskärm ser du knappen "SÖK". Klicka på den och skriv in sökordet "ljudkort" eller orden "ljudkort laptop". Ämnet ljudkort har stötts och blötts en miljard gånger här på forumet och tillhör säkert top 5 i mest-diskuterade-ämnen. Så du hittar garanterat massor.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.