Jump to content
Annons

Sångare/sångerska i Göteborg sökes


Light Head

Recommended Posts

Jag söker sång till ett seriöst synt-projekt. Givetvis så är det ok om du bor utanför Göteborg, men det underlättar något om du bor i Götet.

Jag har en massa låtar som har potential men saknar sång. Jag har även ambition och uthållighet för att "lyckas" med dem.

Kontakta mig a.s.a.p. så ser vi vad det ger.

/Peter

Redigerat av Light Head
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Jag söker sång till ett seriöst synt-projekt. Givetvis så är det ok om du bor utanför Göteborg, men det underlättar något om du gör det.

Jag har en massa låtar som har potential men saknar sång. Jag har även ambition och uthållighet för att "lyckas" med dem.

Kontakta mig a.s.a.p. så ser vi vad det ger.

/Peter

Dina låtar håller hög kvalitet också får jag väl tillägga! Hör av er nu till Light head, bra låtar och om du har en bra sång vet man inte vart det kan leda! Till stjärnorna?? 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Tackar Dividend!

För dig som är intresserad så skickar ett pm, så skall vi se vad vi kan hitta för exempel i lådan..

Den mesta stilen ligger kring 80-talets syntmusik. Då syntar lät som syntar. :-) Men det finns gott om svängrum!

Ambitionsnivån är som sagt hög, men bli inte skrämd för det!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 månader senare...

Tjenare jag är rätt intresserad och bor i göteborg har några demo låter me så där kvalle eftersom ja har dåliga saker att spela in med . Frågan är om min typ av röst passar? sjunger mkt lugna låtar , skriv pm till mig om du är intresserad så kan vi la se / mvh alexander

Redigerat av HURTIG031
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
  • 1 månad senare...
  • 8 månader senare...

söker du fortfarande ? min röst är nog bättre nu, ialla fall lite . skulle kunna testa lägga sång på nån låt om du vill du kan ju skicka mig lite låtar . har en bättre mick ock . det är bra om du har text och nån version där du sjunger ock. skicka till scholdeen@euromail.se

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...