Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag är inte nöjd med mina billiga sennheiser hörlurar eftersom dom ger ett helt annat ljud än vad allt annat ger. Problemet är främst att diskanten är för hög och det som låter bra i hörlurarna sen inte har nog med diskant genom ex. högtalare. Var o provade lite olika lurar på 4sound och tyckte att alla verkade ha jäkligt hög diskant. Men det är ju svårt att säga om det stämme eftersom jag aldrig hört skitmusiken som spelades.

Är det någon som har tips på billiga och ändå OK hörlurar?

Annons
Postat

Jag har inte så mycket erfarenhet av lurar, men en sak kan jag säga: när du provar hörlurar i affären, ta med egen musik som du vet exakt hur den låter. Annars blir man lätt "lurad". 😉

Postat
Jag har inte så mycket erfarenhet av lurar, men en sak kan jag säga: när du provar hörlurar i affären, ta med egen musik som du vet exakt hur den låter. Annars blir man lätt "lurad". 😉

bra idé! fast deras musik gjorde bara att jag tyckte att alla lurar lät skit. det var nån jättedigital fuisionjazz eller nåt med konstiga beats som bara lät diskantäckel.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.