Jump to content
Annons

Knapparna försviner?


Lithium

Recommended Posts

Annons

Jag gissar att du kanske gjort spåren för små? Cubase skalar ju själv bort de funktioner som inte får plats. Använd reglaget längst ned till höger för att ställa höjden på samtliga spår samtidigt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)
Jag gissar att du kanske gjort spåren för små? Cubase skalar ju själv bort de funktioner som inte får plats. Använd reglaget längst ned till höger för att ställa höjden på samtliga spår samtidigt.

Bra idé, men tyvär!

Det var det första jag tänkte me 😛

Redigerat av Lithium
Link to comment
Dela på andra sajter

Varför försviner "Reord enabel" och "Monitor" knapparna från audio spåren i sequencern ibland?

😛

Vet ej varför de försvinner(har aldrig varit med om det själv) men du kan få tillbaka dem genom att trycka längst upp till vänster i audiospår-rutan och välja "Track Controls Settings".

Menar du att de först är där och sen bara försvinner utan att du gör något?

Redigerat av BozoB
Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)
Varför försviner "Reord enabel" och "Monitor" knapparna från audio spåren i sequencern ibland?

😛

Vet ej varför de försvinner(har aldrig varit med om det själv) men du kan få tillbaka dem genom att trycka längst upp till vänster i audiospår-rutan och välja "Track Controls Settings".

Menar du att de först är där och sen bara försvinner utan att du gör något?

Det kan man säkert men inte på min dator.

Det står redan att dom skall vara med i listan till vänster???

I vissa projekt finns dom i andra inte.

Redigerat av Lithium
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...