Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Finns det inget sÄ enkelt som en separat unison effektplugg? Har sökt pÄ kvraudio och allt som kommer upp Àr en som inte ens har slÀppts Àn.

Annons
Postat
Finns det inget sÄ enkelt som en separat unison effektplugg? Har sökt pÄ kvraudio och allt som kommer upp Àr en som inte ens har slÀppts Àn.

You lost me at hello!

Vad ska effekten göra menar du?

Postat

Om jag minns rÀtt sÄ kopierar den ljudet i flera olika lager med smÄ frekvensförÀndringar sÄ ljudet blir lite mer "maffigt". Som ett chorus, fasst ÀndÄ inte. Effekten finns redan i ett antal syntar men det skulle kÀnnas bekvÀmt att applicera det pÄ vad jag vill.

Postat
Om jag minns rÀtt sÄ kopierar den ljudet i flera olika lager med smÄ frekvensförÀndringar sÄ ljudet blir lite mer "maffigt". Som ett chorus, fasst ÀndÄ inte. Effekten finns redan i ett antal syntar men det skulle kÀnnas bekvÀmt att applicera det pÄ vad jag vill.

Kanske dessa?

www.cloneensemble.com/cl_main.htm

www.zzounds.com/item--AKAVSTDB

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.