khali Postat 12 juli 2007 Postat 12 juli 2007 Hej! Skulle lägga några feta riff idag, åså när jag knäpper på min peavey rör-top så... ingenting. testade elkabeln till andra prylar men inget fel på den. är det möjligtvis en säkring som gått? och är det något man kan fixa själv? "on"-lampan lyser inte, ingenting lyser för den delen 😆 eller nått tips på bra musikaffärer som kan fixa såna här livsviktiga problem? 😆 tacksam för moraliskt stöd
Violiner Postat 13 juli 2007 Postat 13 juli 2007 Hej!Skulle lägga några feta riff idag, åså när jag knäpper på min peavey rör-top så... ingenting. testade elkabeln till andra prylar men inget fel på den. är det möjligtvis en säkring som gått? och är det något man kan fixa själv? "on"-lampan lyser inte, ingenting lyser för den delen 😆 eller nått tips på bra musikaffärer som kan fixa såna här livsviktiga problem? 😆 tacksam för moraliskt stöd Att byta säkring är oftast inte speciellt besvärligt. Se bara till att du verkligen sätter dit en säkring av samma värde och typ. Sen är det väl ofta så att det finns en anledning till att en säkring löser ut, och det behöver då åtgärdas av någon som kan elektronik.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.