Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

michael brecker med tolvan big band (frÄn skÄne).

han gÄr loss pÄ sin midisax. helt galen

jÀmför gÀrna med

Redigerat av josie87
Annons
Postat

Midisax Àr snÀppet vÀrre Àn midigitarr. Och sÄ otroligt ful den var dessutom! Man blir glad. Mest glad över att 16-dels-fusion-orgierna bara lever kvar pÄ VHS och youtube...

😏

Postat

Om man sluter ögonen och bara lyssnar och tÀnker att det bara Àr en keyboardist sÄ blir man plötsligt inte sÄ impad lÀngre.

För övrig hÄller jag nog med Vacum. Och vad hÄller Chico pÄ med?

Postat

Det kan omöjligt finnas trÄkigare och mer menlös musik Àn detta. KÀnns lite som nÀr man har roliga timmen i skolan, det Àr bara dom som stÄr pÄ scenen som har roligt. Förövrigt lÄter ju midisaxen inte alls som en riktig sax. Varför körde han inte det för, dom andra i bandet hade ju riktigt blÄs?

Postat
Det kan omöjligt finnas trÄkigare och mer menlös musik Àn detta. KÀnns lite som nÀr man har roliga timmen i skolan, det Àr bara dom som stÄr pÄ scenen som har roligt. Förövrigt lÄter ju midisaxen inte alls som en riktig sax. Varför körde han inte det för, dom andra i bandet hade ju riktigt blÄs?

jag gissar pÄ att anledningen till att han spelade pÄ midisaxen Àr för att det inte skulle lÄta sax, dÀrav syntljudet som inte Àr i nÀrheten av en sax. han plockar ju dock upp saxen senare

Postat
Jag Àr numera död. SÄ trÄkigt var det.

FĂ„r jag ta över ditt nick dĂ„? 😊

Postat (redigerat)

Jag hade roligt!

AsmĂ€ktigt vad det ju 😉🙂

Redigerat av jarlo

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Senaste foruminlĂ€ggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Just nu inloggade (Visa hela listan)

• Inga registrerade medlemmar Ă€r inloggade just nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.