JRP Postat 31 augusti 2004 Postat 31 augusti 2004 Hej alla! TĂ€nkte att jag skulle passa pĂ„ att sĂ€ga hej till alla nu nĂ€r jag har blivit medlem och se hur man postar ett inlĂ€gg (hoppas det funkar...) đ //Patrik
Nisse Postat 31 augusti 2004 Postat 31 augusti 2004 DĂ„ vill jag passa pĂ„ att hĂ€lsa dig hjĂ€rtligt vĂ€lkommen till detta kĂ€cka Forum.. đ //Nisse
Lundin Postat 1 september 2004 Postat 1 september 2004 ..lite skrĂ€ckfyllt första gĂ„ngen, men sen gĂ„r det av bara farten... đ VĂ€lkommen hit
mickeh Postat 1 september 2004 Postat 1 september 2004 VĂ€lkommen! Jag Ă€r ocksĂ„ fĂ€rsking hĂ€r..... *Sa han i ena mungipan* đ
brojd Postat 1 september 2004 Postat 1 september 2004 Hojhoj! Du lĂ€r dig snart vilka du ska akta dig för.. đ
Egghuvud Postat 1 september 2004 Postat 1 september 2004 2029 medlemmar och trettio som Ă€r vakna. Hoppas du tillhör vakenskaran. VĂ€lkommen hit! đ
Dreamland Project (oregistrerad) Postat 1 september 2004 Postat 1 september 2004 Hej och vĂ€lkommen! Det funkar! đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.