Jump to content
Annons

vokalist och möjligtvis textförfattare sökes


Tjongan

Recommended Posts

Hallå cybervänner!

Har hållt på med en del låtskriverier till en grindcoredemo men har nu fastnat framför allt på sången.

Musiken är tänkt att vara i stil med Nasum, Afgrund, Splitter mm.

Jag söker en vokalist som klarar antingen hederligt growl eller en snygg screamoröst som finns att höra bland dagens radiotugg, mycket gärna både och.

Som titeln påpekar är jag inte heller helt vass på textskrivandet så hör gärna av dig om du bara vill skriva, annars går ju alltid detta att lösa (det är ju grind).

Smakprov av musiken finns att lyssna på här (ignorera brölet bara): http://www.distoganda.com/skissforstudio.mp3

OBS: Detta har hitils vart ett enmansprojekt så några förutsättningar för liveband finns ej i dagsläget.

Mig kan du få tag på här i tråden, via PM eller markusjohnsson@hotmail.com.

Håller tummarna att just DU hör av dig 😏

MVH

Markus

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Hallå cybervänner!

Har hållt på med en del låtskriverier till en grindcoredemo men har nu fastnat framför allt på sången.

Musiken är tänkt att vara i stil med Nasum, Afgrund, Splitter mm.

Jag söker en vokalist som klarar antingen hederligt growl eller en snygg screamoröst som finns att höra bland dagens radiotugg, mycket gärna både och.

Som titeln påpekar är jag inte heller helt vass på textskrivandet så hör gärna av dig om du bara vill skriva, annars går ju alltid detta att lösa (det är ju grind).

Smakprov av musiken finns att lyssna på här (ignorera brölet bara): http://www.distoganda.com/skissforstudio.mp3

OBS: Detta har hitils vart ett enmansprojekt så några förutsättningar för liveband finns ej i dagsläget.

Mig kan du få tag på här i tråden, via PM eller markusjohnsson@hotmail.com.

Håller tummarna att just DU hör av dig 😄

MVH

Markus

Jag kan dödsa, har rätt mörk röst, lyssna på låten Minotaur på http://www.myspace.com/cimmeriandome , för det är ett projekt eller ämnar det bli ett riktigt band?

Link to comment
Dela på andra sajter

Riktigt bra röst måste jag säga!

Precis det är ett inspelningsprojekt, sen vad som händer i framtiden vet man ju aldrig, men det är inte tanken att bli ett band.

Om du är intresserad kan du gärna lägga till mig på MSN via mailen jag skrev där uppe ^, för intresserad är i alla fall jag 😄 .

Link to comment
Dela på andra sajter

Riktigt bra röst måste jag säga!

Precis det är ett inspelningsprojekt, sen vad som händer i framtiden vet man ju aldrig, men det är inte tanken att bli ett band.

Om du är intresserad kan du gärna lägga till mig på MSN via mailen jag skrev där uppe ^, för intresserad är i alla fall jag 😎 .

Har lagt till dig nu på msn, är periodare på msn, men kan hålla ett öga uppe kommande dagar. Är för övrigt förkyld nu, så några dödsinsatser på kanske en vecka är nog inte så bra. Skall nämligen också lägga dödssång på en hel platta så fort jag blir bra.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...