Jump to content
Annons

3 säckar dämpningsskummgummi bortskänkes


rai

Recommended Posts

Hej,

det sved i mitt hjärta när sångbåset, som jag byggt hemma, skulle rivas pga en renovering. Jag samlade ihop dämpningsmaterialet som täckte 1,5 x 1,2 m sångbås. Det skeppades i sin tur hem till mina föräldrar i Täby. Eftersom jag inte hade hjärta att slänga dom då det köptes för över 3.000 och det kan tänkas att någon själ är intresserad av dom så är de just nu under förvaring.

Har för mig att formatet är 30 x 50 cm.

Om någon är intresserad av dessa så kan de ringa mig på 0702340183. Tänk på att ni får hämta det själv i Täby. Ges till den som vill ha det mest!

mvh Henrik

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Det var jag som tog hand om dämpningen, oerhört generöst, jag tackar så mycket.

Det är sånt här som får en att verkligen digga forumet och dess innvånare.

Och absolut något att anamma, om man har något som man själv inte har användning för så finns det säkert någon här som kan ha nytta av det. Jag vet att jag kommer göra det nästa gång jag är i "slängtagen" i allafall. 😳

/Cliff.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bra, en ny tradition! Och grattis till husköpet!

mvh Henrik

Det var jag som tog hand om dämpningen, oerhört generöst, jag tackar så mycket.

Det är sånt här som får en att verkligen digga forumet och dess innvånare.

Och absolut något att anamma, om man har något som man själv inte har användning för så finns det säkert någon här som kan ha nytta av det. Jag vet att jag kommer göra det nästa gång jag är i "slängtagen" i allafall. 😕

/Cliff.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...