Tyrak Postat 20 juni 2007 Postat 20 juni 2007 Skaffade magical 8 big plug, som nämndes i någon tråd, men jag får inte dll filen att funka. Prövade att lägga den i "system32" och sedan kör regsvr32magical8bitplug.dll, men när jag sen tog refresh på FL så hade jag inga nya instument... 😎 Lite hjälp skulle vara uppskattat om ni vet något annat sätt.
Lee Postat 20 juni 2007 Postat 20 juni 2007 Skaffade magical 8 big plug, som nämndes i någon tråd, men jag får inte dll filen att funka. Prövade att lägga den i "system32" och sedan kör regsvr32magical8bitplug.dll, men när jag sen tog refresh på FL så hade jag inga nya instument... 😎 Lite hjälp skulle vara uppskattat om ni vet något annat sätt. Läs i hjälpen under "Installing & Using VST / DX Plugins" http://www.fruityloops.com/help/ Plugins är inte dll:er i vanlig mening, så tillvida att de skall användas av operativet. Därför är regsvr32 kommandot helt onödigt. En vanlig copy/paste skall räcka.
Carl Cadello Postat 20 juni 2007 Postat 20 juni 2007 Om du kör windows: Ladda ned från hemsidan. Packa upp och lägg alltihopa i den mapp med "vst plugin". Dvs i den mapp som ditt inspelningsprogram associerar till vsti-pluggar.' Lätt som en plätt 😎
Tyrak Postat 20 juni 2007 Trådstartare Postat 20 juni 2007 (redigerat) Tack för den, nu gick de i alla fall att få in den så man har den under "add" i "channels", men den funkar fortfarande inte. "Sorry but this plugin couldn't be found or opened. If this plugin has to be registered, please check that you have registered it correctly" Redigerat 20 juni 2007 av Tyrak
Tyrak Postat 20 juni 2007 Trådstartare Postat 20 juni 2007 Oh! Nu funkar det. Jag råkade lägga den under fruity generator plugins, räckte med att jag flyttade den till VSTi. Tack för hjälpen!
Lonian Postat 29 juni 2007 Postat 29 juni 2007 Oh! Nu funkar det. Jag råkade lägga den under fruity generator plugins, räckte med att jag flyttade den till VSTi. Tack för hjälpen! Jupp. VST:ar skall i vst mappen och ingen annanstans
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.