Jump to content
Annons

Från 512 Mb till 2048 Mb

Recommended Posts

musik (oregistrerad)
Postat

Hej!

Sådärja... nu är det nya RAM på plats. Fick reda på att det gamla var från Samsung. Bara en sån sak. Det nya är det rekommenderade Micromemory. Det tog fem minuter och jag slapp göra några inställningar i BIOS eller Win XP på min HP laptop.

Nu återstår att se om det blir bättre kapacitet i form av fler audiospår vid inspelning och lättare att redigera video. Har bara testat Internet och att öppna befintliga bildfiler i mitt scannerprogram. Märker ingen direkt skillnad så långt.

🙂

:musik

Annons
Postat

Jag uppgraderade nyligen från 512 till 1024 och det blev en JÄKLA skillnad på inspelandet. Främst märkte jag det genom att jag kunde ladda betydligt större ljudfiler i min mjukvarusynth och det innebar ju förstås bättre ljud...

musik (oregistrerad)
Postat

Det låter lovande!

😉

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.