MrDweeb Postat 5 juni 2007 Postat 5 juni 2007 Tjapp! Grabben tänker lära sig lira trummor å istället för att starta Cubase varje gång så letar jag efter ett program som gjorde att man kunde starta en vsti plugg in utan ett host-program. Nu är det bara det att jag totalt glömt vad det heter. Någon som vet?
Neko Postat 5 juni 2007 Postat 5 juni 2007 MrDweeb sa: Tjapp! Grabben tänker lära sig lira trummor å istället för att starta Cubase varje gång så letar jag efter ett program som gjorde att man kunde starta en vsti plugg in utan ett host-program. Nu är det bara det att jag totalt glömt vad det heter. Någon som vet? Tja, ett hostprogram kommer du nog inte undan. Men det behöver ju inte vara så tungt. Tobybears minihost är smidigt till sånt. minihost
Lars XLN Audio Postat 7 juni 2007 Postat 7 juni 2007 Neko sa: MrDweeb sa: Tjapp! Grabben tänker lära sig lira trummor å istället för att starta Cubase varje gång så letar jag efter ett program som gjorde att man kunde starta en vsti plugg in utan ett host-program. Nu är det bara det att jag totalt glömt vad det heter. Någon som vet? Tja, ett hostprogram kommer du nog inte undan. Men det behöver ju inte vara så tungt. Tobybears minihost är smidigt till sånt. minihost VSThost är fint. http://www.hermannseib.com/vsthost.htm
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.