Jump to content
Annons

En sångare och låtskrivare


callearn

Recommended Posts

Hej

Jag heter Calle och är uppvuxen i Stockholm och är 34 år. För närvarande går jag på KMH:s musikerlinje med inriktning på folkmusik och sång som huvudinstrument. Nu är det ju lätt att tro att jag är helt insnöad på folkmusik men så är faktiskt inte alls fallet. Sen några månader tillbaka har jag börjat skriva mina egna låtar med egna texter på engelska. Låtarnas karaktär spänner över allt ifrån reagge till beatles till soul o funk till worldmusic till...ja vem vet, allt ligger ju som bekant i betraktarens öga, eller kanske snarare i betraktarens föreställningsvärld. Hoppsan nu kanske jag blev lite väl existentiell, men men det är ju sån jag är och det här ska ju vara en presentation så det är väl lika bra att det får stå kvar.

Det är mina nya låtar som är anledningen till att jag har hamnat på den här sidan, efter inrådan av flera vänner. Jag ska precis skaffa mig en liten hemmastudio, så det lär väl inte dröja allt för länge innan jag börjar rådfråga om diverse tips och goda råd och vad man ska tänka på....

Nej nu är klockan läggdags för min del så jag säger som min vän Umemagnus

Synes i Brynäs

/Callearn

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • 3 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...