Barbapappa Postat 22 april 2007 Postat 22 april 2007 (redigerat) Tjenare! Jag har plugggat klassisk komposition och klassiskt piano pĂ„ Ingesunds musikhögskola men har alltid haft en böjelse för elektronisk musik. Sitter nu och lĂ€r mig Reason och vi fĂ„r se hur det gĂ„r, det kĂ€nns som att tröskeln Ă€r ganska hög. Jag Ă€r dessutom HiFi-nörd sĂ„ jag antar att jag fĂ„r se upp hĂ€r... đ± Förresten, om nĂ„gon undrar nĂ„t om serialistisk musik kan jag kanske ge ett par svar. Redigerat 24 april 2007 av Barbapappa
david.roennlund Postat 22 april 2007 Postat 22 april 2007 VÀlkommen hit till vÄr enkla boning, kÀnn dig som hemma!
lavrell Postat 22 april 2007 Postat 22 april 2007 Tjenare och vĂ€lkommen! đ± Du kommer sĂ€kerligen trivas.
Barbapappa Postat 24 april 2007 TrĂ„dstartare Postat 24 april 2007 Man tackar och bockar! Jag skaffade tutorial DVD:n och studios reasonspecial och det Ă€r verkligen helt ovĂ€rderlig info för mig som Ă€r ganska isolerad nĂ€r det gĂ€ller musikskapande med datorn. Just nu kĂ€mpar jag med att fĂ„ subtractorn att lĂ„ta men jag fĂ„r vĂ€l fly till manualen snart... đ
HiTechRoboPower (oregistrerad) Postat 7 maj 2007 Postat 7 maj 2007 JadÄ Finns gott om reason3 tutorials torrents dÀr ute. plocka och sen Àr vi alla Max Martin.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.