Jump to content
Annons

NI Elektrik Piano 1.5 släppt


Björn Olsberg

Recommended Posts

df4c8f381a.jpg

Native Instruments Elektrik Piano har släppts i version 1.5 som numera bygger på motorn i Kontakt 2. Betydligt snabbare laddningstider utlovas, pluggen kan numera automatiseras och 16 nya instrument medföljer.

Här är nyheterna

Uppgraderingen är gratis för alla som har registrerat version 1 efter den 12 september 2006, eller för de som äger Komplete 4-paketet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Vet inte om uppdateringen är så stor att den rättfärdigar ett test. Men jag kommer väl att installera nu under och helgen och köra en testrunda. Så jag kan säkert skriva ner några rader om vad jag tyckte 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Vet inte om uppdateringen är så stor att den rättfärdigar ett test. Men jag kommer väl att installera nu under och helgen och köra en testrunda. Så jag kan säkert skriva ner några rader om vad jag tyckte 🙂

Härligt! Eftersom uppgraderingen kräver nytt serienummer som kommer via e-post så gissar jag att det tar till tidigast måndag innan man kan köra?

Link to comment
Dela på andra sajter

Nån som vet vad den kostar om man inte har reggat? 😆

Verkar som priset på den är omkring 1800-2000 kr! Ser fram

imott nån demo som man kan testa vore kul får ser när Native släpper en sådan framöver.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nån som vet vad den kostar om man inte har reggat?  😆

Verkar som priset på den är omkring 1800-2000 kr! Ser fram

imott nån demo som man kan testa vore kul får ser när Native släpper en sådan framöver.

Det blir i så fall ett mycket bantat demo eftersom själva ljudbiblioteket ligger på 1,75 gigabyte. Men du kan alltid lyssna på hur Elektrik Piano låter. Kolla i vänsterspalten under länken i mitt första inlägg. Kolla efter "MP3 Preset Player".

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...