Lexor Postat 2 mars 2007 Postat 2 mars 2007 Kan du på något sätt få nn-xt eller nn19 att synca automatiskt.. Jag lägger till en sample i wav format som har 140bpm i nn-xt tex, men kanske ändrar tempo av någon anledning.. kan någon av dessa samplers stretcha om min wav till det nya tempot lite av sig självt...? Vet att det går i FL så snälla detta måste finnas i reason ?? Någon som pillat med detta, tacksam för svar.. /F 😉
chrisB Postat 2 mars 2007 Postat 2 mars 2007 Nej. du kan få den att ändra tempo men då ändrar den tonhöjd pckså. Abelton Live är till för sådant här.
IDF Postat 6 mars 2007 Postat 6 mars 2007 Köp recycle och rexa upp dina samplingar.. samplarna i reason tycker jag är lite mer för att spela upp multisamplade instrument och effekter i ett visst tempo.. ! dr.rex spelar som sagt upp rexfiler och dessa går att fixa runt i tempo o tonhöjd i princip hur mkt som helst!! de mesta går o göra i reason med bara lite pill!!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.