Linkowich Postat 26 februari 2007 Postat 26 februari 2007 (redigerat) Fick en låt på hjärnan i morse som jag inte kan komma på vad tusan det är .... tror det är 60-tal... Plinkade in det jag har i huvet i Cubase lite snabbt: [Gåtan löst - länk borttagen] Hjälp....nån? 🙁 Redigerat 26 februari 2007 av Linkowich
Linkowich Postat 26 februari 2007 Trådstartare Postat 26 februari 2007 JAAAAAAA!!!! ®offe, du är min idol för dagen!! 🙁 Äntligen kan man använda hjärnan till nåt vettigare idag....
MrPhil (oregistrerad) Postat 26 februari 2007 Postat 26 februari 2007 Bone sa: Dålig video till en grym . Det är inte en riktig video, det är scener ur filmen The Stand efter S Kings roman. Låten var ledmotiv.
Assar Postat 26 februari 2007 Postat 26 februari 2007 Blue Öyster Cult ... de gjorde några bra låtar. Men en hel del konstiga saker också. Bästa versionen av Don't fear the reaper är på liven!
Matthew L Postat 26 februari 2007 Postat 26 februari 2007 Bone sa: Dålig video till en grym . Jamen killen som hoppar upp på polisbilen vid 1.08 är rätt käck ändå 😳
Linkowich Postat 26 februari 2007 Trådstartare Postat 26 februari 2007 Skulle varit perfekt om de bara kunde ha lirat in den med MORE COWBELL!! 😳
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.