Bajenuffe1 Postat 4 mars 2007 Trådstartare Dela Postat 4 mars 2007 KAn meddela att det inte kommit in något än.... Jobba nu vettja!!! /Uffe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sixties Postat 4 mars 2007 Dela Postat 4 mars 2007 JAG kommer att ge de låtar som fångat "köket" eller annan konventionell miljö i sin låt mina poäng... kom att tänka på en idé jag fick för ca 15 årsedan, tänkte då spela in tvättmaskinen när den centrifugerade för det blev ett rätt skönt Venom driv när det dunkade i maskinen när den började vibrera av centrifugeringen. ett tips om nån vill använda idéen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Carl Cadello Postat 6 mars 2007 Dela Postat 6 mars 2007 Det tar tid att spela in alla maskiner och kastruller. Har ingen låtidé än, men en massa ljud. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Postat 7 mars 2007 Dela Postat 7 mars 2007 Klockren idé! Jag har länge velat göra en låt helt uppbyggd av helt icke-musikaliska prylar (eller... allt är väl latent musikalisk egentligen? Beror bara på hur det används 😉). Och inlämningsdatum 1:a april, bra bra! Fasen, då kanske man hinner slänga in något bidrag! Kul! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DivineCo Postat 7 mars 2007 Dela Postat 7 mars 2007 Glöm inte att alla akustiska instrument är också välkommna. Men å andra sidan hur coolt låter en nyckelharpa eller en basklarinett. Förmodligen coolare än ni tror! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MusicGene Postat 21 mars 2007 Dela Postat 21 mars 2007 Vad najs! Jag har inte forumat nånting på länge och så dyker man på dethär! Kanske hinner jag med ett bidrag 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bajenuffe1 Postat 26 mars 2007 Trådstartare Dela Postat 26 mars 2007 Ärligt talat mina vänner... Jag har fått in 1 bidrag so far.... Kommer det inte in fler innan 1 april så kommer det bidraget utropas som vinnare. \Bajenuffe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.