Danne_123 (oregistrerad) Postat 10 februari 2007 Postat 10 februari 2007 Kan det vara sÄ att skivbolagsdirektörerna först tar ut det dom lyckas skaka fram (ca 95 procent av alla bidrag) och sedan vÀljer ut ca 5 procent frÄn resten av inskickade lÄtar, men bara sÄdana som dom kan vara sÀkra pÄ inte Àr nÄgot hot mot deras egna artister...
DivineCo Postat 10 februari 2007 Postat 10 februari 2007 Det hÀr mÄste vara den bÀsta festivaluttagning jag nÄgonsin har upplevt. Var enda lÄt var superbra utom möjligen Cosmo 4. LÀrarinnans framtrÀdande var oerhört gripande, Regina Lund underbar med en heltfantastisk schlager. Jimmy Jansson fick Àntligen en lÄt som passade honom, Jessica Andersson visad att hon kan fan i mej sjunga. Lysande schlager disko. Lustans Lakejer hur coolt som helst och en lÄt med klass. En annan lÄt med Klass var Annelie Rydé och Svante Turesons lÄt. Svante Àr förövrigt cool som en Basfiol. The Ark tog in glam i Festivalen men ÀndÄ pÄ bÀsta ABBA -vinner -i- Brighton-Schlager-vis. Kort sagt varenda lÄt utom möjligen Cosmo 4 borde fÄ vinna. Tack för den bÀsta uttagningen genom tiderna!
Danne_123 (oregistrerad) Postat 10 februari 2007 Postat 10 februari 2007 ja.. smaken Àr vÀl som baken.. men kanske tur att alla inte tycker lika. Jag kan inte se annat Àn att detta spektakel bara Àr ett enda stort PR jippo av ett fÄtal stora skivbolag i landet. Varför skulle annars nÀstan bara etablerade artister och gamla rÀvar till lÄtskrivare som G-son fÄ 95 procent plats i detta jippo? Tror faktiskt att det finns mÄnga fler bra lÄtskrivare i landet Àn dessa köpta "proffs"..
Bebopkeys Postat 10 februari 2007 Postat 10 februari 2007 Ja ,det var ju de tvÄ lÄtar som stack ut frÄn den övriga smeten som gick vidare! Det var ju bra!
rainydays Postat 10 februari 2007 Postat 10 februari 2007 Det hĂ€r mĂ„ste vara den bĂ€sta festivaluttagning jag nĂ„gonsin har upplevt. Var enda lĂ„t var superbra utom möjligen Cosmo 4. LĂ€rarinnans framtrĂ€dande var oerhört gripande, Regina Lund underbar med en heltfantastisk schlager. Jimmy Jansson fick Ă€ntligen en lĂ„t som passade honom, Jessica Andersson visad att hon kan fan i mej sjunga. Lysande schlager disko. Lustans Lakejer hur coolt som helst och en lĂ„t med klass. En annan lĂ„t med Klass var Annelie RydĂ© och Svante Turesons lĂ„t. Svante Ă€r förövrigt cool som en Basfiol. The Ark tog in glam i Festivalen men Ă€ndĂ„ pĂ„ bĂ€sta ABBA -vinner -i- Brighton-Schlager-vis. Kort sagt varenda lĂ„t utom möjligen Cosmo 4 borde fĂ„ vinna. Tack för den bĂ€sta uttagningen genom tiderna! đłđ
Bebopkeys Postat 10 februari 2007 Postat 10 februari 2007 Det hĂ€r mĂ„ste vara den bĂ€sta festivaluttagning jag nĂ„gonsin har upplevt. Var enda lĂ„t var superbra utom möjligen Cosmo 4. LĂ€rarinnans framtrĂ€dande var oerhört gripande, Regina Lund underbar med en heltfantastisk schlager. Jimmy Jansson fick Ă€ntligen en lĂ„t som passade honom, Jessica Andersson visad att hon kan fan i mej sjunga. Lysande schlager disko. Lustans Lakejer hur coolt som helst och en lĂ„t med klass. En annan lĂ„t med Klass var Annelie RydĂ© och Svante Turesons lĂ„t. Svante Ă€r förövrigt cool som en Basfiol. The Ark tog in glam i Festivalen men Ă€ndĂ„ pĂ„ bĂ€sta ABBA -vinner -i- Brighton-Schlager-vis. Kort sagt varenda lĂ„t utom möjligen Cosmo 4 borde fĂ„ vinna. Tack för den bĂ€sta uttagningen genom tiderna! đČđ± HĂ„ller med! Ironi kan vara pĂ„frestande đ
lavrell Postat 10 februari 2007 Postat 10 februari 2007 Jag bara lĂ€ngtar till sista deltĂ€vlingen nĂ€r Sarah Dawn Finer Ă€r med sĂ„ man fĂ„r höra pĂ„ RIKTIGT bra sĂ„ng för en gĂ„ngs skull i schlagersvĂ€ngen đČ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.