Twilight_Zound Posted August 17, 2004 Posted August 17, 2004 (edited) Låtnamn: Reincarnated....? Artist/Producent: Twilight Zound Genre: Experimental Ambient.....? Låtlängd:........? Kompositör: M.Andersson Producent: M.Andersson År: 2004 Fomat: Mp3, 192 Storlek: 1.nånting Mb Länk: Your browser does not support the HTML5 audio tag Frågetecken= Inte Faststält. Edit= Va lite för snabb...... 😎 Edited August 17, 2004 by Twilight_Zound
Carl_B Posted August 17, 2004 Posted August 17, 2004 låter schysst!! gillar de där svepande padsen! sköna percs me... låter lite tomt kanske... försök o lägg på nåt konstant beat som ligger lite i bakgrunden.. eller nån mer melodi.. försök o fyll upp mer av ljudspectrumet...
Egghuvud Posted August 18, 2004 Posted August 18, 2004 Jag får känslan av att sitta i en bil i regnet och spela tevespel ... 😠 Nej förlåt det var ett dåligt skämt. (se tidigare postningar) Ja jag tycker det låter som en idé. Men det är svårt att ge feedback på bara en idé, lite mer kött på benen, ett mer utvecklat tema kanske? Hade det funnits en tredje mellankategori så hade min röst hamnat där.
Twilight_Zound Posted August 18, 2004 Author Posted August 18, 2004 Jag jobbar på det, detta är bara en liten scratch på ytan.
Neko Posted August 19, 2004 Posted August 19, 2004 Fyll ut bilden, men dra tillbaka bastrumman lite, eller mjuka upp den. Låt låten smyga fram mer. Skippa de akustiska trummorna helt, de bryter av rätt intressant, men det känns som om det borde komma mer efter dem, och gör det inte det så ta bort dem... Tycker låten står på egna ben utan dem. Jobba vidare... detta var en skön nattlåt.
Diwic Posted August 22, 2004 Posted August 22, 2004 Bra början. Men efter ett tag borde det komma något mer som gör låten intressant (typ en melodi) - om den inte är ämnad att vara bakgrundsmusik, för då duger den som den är. // David
Twilight_Zound Posted June 2, 2007 Author Posted June 2, 2007 Någon som möjligtvis har denna låten på sin drive...??? PLEASE...Efter att jag bytte leverantör försvann spåret 😕
Recommended Posts