Burnin Sven (oregistrerad) Postat 28 januari 2007 Postat 28 januari 2007 Spenderar på tok för mycket tid här såväl som på andra ställen på nätet det kan inte vara nyttigt med så mycket skärmtid för en gammal gubbe man blir väl självlysande snart. Kommer att dyka in nån gång ibland men i övrigt så blir det ett sparsmakat surfande fokuserat på ett mer internationellt läge. Ha det gött och det va en jäkla bra mix skola Studio en får tacka även fast jag köpte tidningen 😏 . Ha det på ett tag alla männskor här. Göran
rainydays Postat 28 januari 2007 Postat 28 januari 2007 Jag förstår dig så väl. Hoppas du gör något kreativt med din nyvunna tid 😄 Ha det gott!
Florian le Sage Postat 28 januari 2007 Postat 28 januari 2007 Jaha, men då får du väl spendera lite tid framför ditt köksbord och fördjupa dig i kulinariska rätter och upplevelser 😄 eller komma ner en sväng som sagt, med E! 😄
equality Postat 28 januari 2007 Postat 28 januari 2007 Trist men samtidigt förstår jag dig. Känns som den äldre skaran tunnas ut och själv är jag kvar som den siste Mohikanen men nån måste vara det. Internationellt läge? Vad innebär det? Anyhow, be careful out there. Proud Mary & Sven, keep on burnin.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.