Jump to content
Annons

Burnin Sven (oregistrerad)

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Håller på med en visa men kom på att det kanske är bäst att kolla så att jag inte har snott för mycket. Det är ju ett svårt och inmutat område så man blir lite osäker på om man i själva verket håller på att skriva en som redan finns 😆 . Bara en kortis det här, första versen och bara rått har inte meckat med det ännu. Tror jag behåller intro idén med distad gura det blir lite kontrast och häftigt, måste ju givetvis spela om det det blev lite krattigt men det får bli sen. Är också lite fundersam på om gitarrkompet funkar eller om jag spelar lite för mycket och kanske inte heller backar upp melodin tillräckligt. Tacksam för svar.

Göran

Edit:

Redigerat av Burnin Sven
Annons
Postat

6 nedladdningar och inget svar den är väl kass eller för mycket kopia förmodar jag, ok tar bort den då.

Göran

Postat

Tjena nä jag tänkte lägga den på demo istället 😆 tänkte jag kanske hamnade fel med den. Men tycker väl kanske inte det ändå i och med jag inte va ute efter kritik utan uppfattar mer att det är nån slags komp o arr fråga jag ställer. Låten kommer där snart istället som plåster på såren, är lite mer drag där oxå 😉 kunde inte hålla mig 😄 .

Göran

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.