JMF (oregistrerad) Postat 20 januari 2007 Postat 20 januari 2007 (redigerat) Hur många datorer kan jag installera FL Studio på efter jag har köpt programvaran? Är det obegränsat? Redigerat 20 januari 2007 av JMF
Lonian Postat 21 januari 2007 Postat 21 januari 2007 har inte testat.. men kan tänka mig att ifall du redigerar musik på 2 datorer samtidigt och båda har internetuppkoppling så kommer det strula. exempelvis om du loggar in på msn på 2 datorer samtidigt stängs ju programet ner på den ena. Däremot om du installerar om programmet flera flera gånger om på samma dator eller att du byter dator borde inte spela så stor roll.
Nexustwins Postat 26 januari 2007 Postat 26 januari 2007 Har det på två olika datorer, har brandväggen för Fl-studio på den ena iaf. Men jag tror att det är ok att installera på fler än en dator. Felet med msn är ju att det inte är möjligt att sitta & skriva till folk från två datorer med samma konto... //Nexustwins
Lonian Postat 27 januari 2007 Postat 27 januari 2007 (redigerat) Jupp Redigerat 27 januari 2007 av Lonian
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.