blobb Postat 18 januari 2007 Postat 18 januari 2007 Hej hej! Jag heter Hanna Ekström och tog examen frÄn KMH vÄren 2006 med violin som huvudinstrument. Nu för tiden spelar jag bÄde violin och viola (altfiol för den som vill...) Om du/ni behöver strÄkmusiker sÄ Àr det bara att höra av sig till mig pÄ hanna_violinist@yahoo.se eller gÄ in och kolla lite mer pÄ www.myspace.com/hannaekstrom Tack för mig sÄ lÀnge!
Bone Postat 18 januari 2007 Postat 18 januari 2007 VÀlkommen! Om man skulle vilja ha strÄke/strÄkar pÄ nÄgon lÄt mÄste man bo i Stockholms-omrÄdet eller har du prylar att spela in med hemma?
Violiner Postat 18 januari 2007 Postat 18 januari 2007 VĂ€lkommen! Violinister Ă€r trevligt folk... đ
Southbound (oregistrerad) Postat 19 januari 2007 Postat 19 januari 2007 (redigerat) Hej och vÀlkommen!!!! Redigerat 19 januari 2007 av Southbound
Desecrated Postat 19 januari 2007 Postat 19 januari 2007 Kasta upp nÄgra ljudexempel pÄ myspace sidan sÄ man fÄr höra lite. snÀlla
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.