Jump to content
Annons

SnÀlla


Nexustwins

Recommended Posts

Ett flertal gÄnger har jag velat lyssna pÄ lÄtar hÀr frÄn forumet, som ni alla vet Àr det ett jÀkla kludd med att spara ner filen. SÄ jag steamar lÄtarna istÀllet, om filerna Àr för högt kodade flyter det pÄ mindre bra. 192 kbps borde vÀll rÀcka hÀr pÄ forumet?

En 0,25 mib/s lina borde rÀcka. Normal bitrate = Fler recensioner!

Redigerat av Nexustwins
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Annons
musik (oregistrerad)

Förtydligande. Numera stĂ„r det inte nĂ€r man högerklickar pĂ„ lĂ€nken att det ÄR en mp3-fil man ska spara. Efter att man valt "Spara mĂ„l som" alltsĂ„. Det stĂ„r nĂ„t om HTML index eller nĂ„t skit. Det suddar man ut genom Backstegstangenten och skriver i vad man vill kalla filen. T.ex. Pazo - "Beatrice.mp3". DĂ„ sparas den i mp3. Klicka sedan Spara...

😠

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Problemet hadde kanskje lĂžst seg om de hadde satt korrekte mime-types i server/scriptconfig.

Yepp, felet Ă€r nog löjligt enkelt. Men det Ă€r inte fixat pga att ett nytt forum kommer upp. Men nĂ€rdĂ„? 😠

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

*Pling* Dagens I-landsproblem! 😛

ÄndĂ„ lite smĂ„irriterande. Jag mĂ„ste stĂ€nga av virusskyddet varje gĂ„ng jag vill ladda ner en lĂ„t...och streama gĂ„r inte alls... 😠

DĂ„ Ă€r det ju virusskyddet som Ă€r problemet, right? 😉 Jaja, jag var bara tvungen att skriva det innan nĂ„gon annan gjorde. NĂ„gon kred skall man ju ha för att man Ă€r uppe i ottan.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

*Pling* Dagens I-landsproblem! 😄

ÄndĂ„ lite smĂ„irriterande. Jag mĂ„ste stĂ€nga av virusskyddet varje gĂ„ng jag vill ladda ner en lĂ„t...och streama gĂ„r inte alls... 😏

DĂ„ Ă€r det ju virusskyddet som Ă€r problemet, right? 😠 Jaja, jag var bara tvungen att skriva det innan nĂ„gon annan gjorde. NĂ„gon kred skall man ju ha för att man Ă€r uppe i ottan.

Hade jag ocksĂ„ kommit fram till, om inte en RIKTIGT stor del av forumets deltagare haft samma problem. 😆

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...