Jump to content
Annons

Extra nyhetssändningar


Burnin Sven (oregistrerad)

Recommended Posts

Burnin Sven (oregistrerad)

Ja det verkar så och i så fall varför då? Snälla se nu till att den här tråden inte stängs jag är bara intresserad av hur man eventuellt resonerar om det nu visar sig vara som jag befarar.

Göran

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Löken (oregistrerad)
Ja det verkar så och i så fall varför då? Snälla se nu till att den här tråden inte stängs jag är bara intresserad av hur man eventuellt resonerar om det nu visar sig vara som jag befarar.

Göran

Har det inte varit extra nyhetssändningar hela dagen?

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja det verkar så och i så fall varför då? Snälla se nu till att den här tråden inte stängs jag är bara intresserad av hur man eventuellt resonerar om det nu visar sig vara som jag befarar.

Göran

Har det inte varit extra nyhetssändningar hela dagen?

Det är bara extra nyhetssändningar för stockholmare när det rör stockholm förstår du väl?

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Burnin Sven (oregistrerad)

Nej det verkar inte så men vi har haft upprepade strömavbrott från och till hela dagen. Men det är ju först idag som den nått ditt upp med full kraft om man ska tro på väderfolket.

Göran

Link to comment
Dela på andra sajter

Burnin Sven (oregistrerad)
Det blir ju katastrof i stocken bara det ligger 1cm snö på backen 😠

Ja fan dom pallar inget jävla noll åttor 🙂 eller pappegojor som dom säger i fjällen, skränar och skräpar ner 😄 . Visdomsord från bonnvischan 😄 . Så nu är det fritt fram för payback 😄 Östgötavitsarna står som spön i backen 😄 imorn förmodar jag. Pöss alla från huvvestan om ni inte har blåst bort förståss 😄 här blåste det satan i det, fick jaga allt möjligt skit i trädgårn idag och hålla i ratten utav Hvite när jag drog till affärn 😄 .

Link to comment
Dela på andra sajter

Södra delarna av Ö-götland har fått sin beskärda del kan jag lova...igår fick vi strömavbrott först mellan 13-19 ca, sedan igen från 20 till 10 i morse, 15 grader varmt inne, bara att sova i varma kläder och upp och gympa på morronkvisten, tack gode gud för att det inte var riktig vinter just nu...blåst har det ju gjort som satan i flera dagar och speciellt på nätterna varför sömnen blir en aning sabbad för min del, känns som då Gudrun var här i princip de senaste 4 nätterna=ingen lek!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Södra delarna av Ö-götland har fått sin beskärda del kan jag lova...igår fick vi strömavbrott först mellan 13-19 ca, sedan igen från 20 till 10 i morse, 15 grader varmt inne, bara att sova i varma kläder och upp och gympa på morronkvisten, tack gode gud för att det inte var riktig vinter just nu...blåst har det ju gjort som satan i flera dagar och speciellt på nätterna varför sömnen blir en aning sabbad för min del, känns som då Gudrun var här i princip de senaste 4 nätterna=ingen lek!!!

ojdå

Kommer ihåg min gudrunupplevelse.

Bodde fortfarande i Norra småland där precis vid gränsen till östergötland.

Jag och en polare fick för oss att dra ut å köpa godis mitt i allting. precis när vi var halvvägs till konsum slocknade hela stället. "poff" så blev hela samhället mörkt 😏

ja och alla träden på vägarna som gjorde att min bror knappt kunde ta sig till nässjö, och väl där åkte inte tågen så han fick åka till jönköping å hoppa på en buss.

jag tyckte faktiskt det var liter mysigt med gudrun. iaf när man satt hemma å hela huset knakade å man hörde vinden.

mumms 😠

Link to comment
Dela på andra sajter

mmm... haft problem jag med. När jag kom hem från jobbet igår (jobbar som tekninger med robottar på en industri vilket är ett h-vete när strömmen går) hadde min Moppe blåst omkull och gått sönder + att min nybygda veranda hadde inga takpannor kvar, allt kåg i en hög nedanför 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

mmm... haft problem jag med. När jag kom hem från jobbet igår (jobbar som tekninger med robottar på en industri vilket är ett h-vete när strömmen går) hadde min Moppe blåst omkull och gått sönder + att min nybygda veranda hadde inga takpannor kvar, allt kåg i en hög nedanför 🙂

ABB? Lite nyfiken, för jag ägnar mig ibland åt att köra sönder den typen av utrustning;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...