ViktorDenStore Postat 30 december 2006 Postat 30 december 2006 Jag undrar hur man gör för att "limma" ihop flera regions till en. Alltså sätta ihop Bas-01, Bas-02 och Bas-03 till EN fil/region. Gott nytt 🙂 .Viktor
pompe Postat 30 december 2006 Postat 30 december 2006 äpple+b 🙂 du markerar det du ska ha och äpplar+b så får du en ny region av dom du kan även skapa grupper med regioner, där du paketerar regionerna, men fortf kan ändra på enskild region
ViktorDenStore Postat 30 december 2006 Trådstartare Postat 30 december 2006 Ok. Jag kör inte äpple-maskin, men jag får väl testa med typ ctrl+b eller nåt åt det hållet. Tack så mkt 🙂
ViktorDenStore Postat 30 december 2006 Trådstartare Postat 30 december 2006 Alt+Shift+3 Tack mig själv! 🙂
J.Westling Postat 30 december 2006 Postat 30 december 2006 (redigerat) Ok. Jag kör inte äpple-maskin, men jag får väl testa med typ ctrl+b eller nåt åt det hållet. Tack så mkt 🙂 Ctrl+b är ju clear på pc.. apple +b måste va det med. konstigt Ett alternativ till consolidate regions ( alt+shif+3) som du kom på själv är att göra en region grupp ( Ctrl+Alt+G) Edit: ahh region groups finns inte i 6.7. Bara 7.0 och uppåt... Redigerat 30 december 2006 av Bobogura
pompe Postat 30 december 2006 Postat 30 december 2006 men det blir väll alt+b då äpple/command(mac)=måste ju bli alt gr
J.Westling Postat 30 december 2006 Postat 30 december 2006 men det blir väll alt+b dåäpple/command(mac)=måste ju bli alt gr Nja Command på mac är ctrl på pc Option på mac är Alt på pc Ctrl på mac är Start på pc Iaf i ProTools... Det är bara ett fåtal kommandon som skiljer sig mellan mac och pc.
pompe Postat 31 december 2006 Postat 31 december 2006 konstigt, när jag vill ha en ny region så markerar jag o klickar på b (har keyboard focus på) så får jag en ny region.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.