CRZTNTR Postat 28 december 2006 Postat 28 december 2006 (redigerat) Var hittar man (professionella) recensioner på hård- och mjukvara? Förslagsvis tidningar, då utöver Monitor & Musikmagasinet. När jag googlar hittar jag ju bara massa "Add your own review to this product!" skit... Redigerat 28 december 2006 av CRZTNTR
Piccazzo Postat 28 december 2006 Postat 28 december 2006 Google Svårare än så är det inte. Sound on Sound är annars en bra startpunkt.
CRZTNTR Postat 28 december 2006 Trådstartare Postat 28 december 2006 Läste du mitt inlägg? För mig är det svårare, så jag tar gärna emot några tips på sidor. SOS glömde jag nämna, men den är fin, kostar ju dock för dom senaste.
Hellpig Postat 28 december 2006 Postat 28 december 2006 Om du inte har något emot engelsk text så är Harmony Central ganska bra. Finns någon annan site med som jag kommer ihåg namnet på, återkommer om jag hittar den...
Hellpig Postat 28 december 2006 Postat 28 december 2006 Hittade en länk till, en site som har ganska justa recensioner i PDF-format men exakt hur mycket som finns är jag osäker på. musictechmag
concealed Postat 28 december 2006 Postat 28 december 2006 tidningen "computermusic" brukar också testa grejer och ha recensioner online. skulle kunna chansa på att websidan är www.computermusic.co.uk
Claes Holmerup Postat 28 december 2006 Postat 28 december 2006 ...eller så kan alla som har något att säga om någon produkt, gärna berätta det på svenska på mitt lilla recensionsforum. Det är väldigt få som har hittat dit efter att forumet blev hackat och sedan kraschade och låg nere ett bra tag - så det hade varit trevligt att få in lite recensioner där. Jag ska försöka få fram info ur mina gamla backuper, men har inte hunnit titta på det ännu...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.