Wick (oregistrerad) Postat 28 december 2006 Postat 28 december 2006 Tja alla musikskapare dĂ€r ute! inte för att detta har sĂ„ mycket med reason att gör i frĂ„ga....men Undrar bara om nĂ„gon vet vart Simon Postfords sida Hallucinogen tagit vĂ€gen?? ser att dem bytt till ngn annan? men frĂ„gan Ă€r om den försvunnit helt eller om den Ă€r under uppbyggnad? och vet nĂ„gon ifall han jobbar pĂ„ ngt nytt project eller sĂ„? Han Ă€r ju en gud trots allt, men har denne lagt synhten pĂ„ hyllan för gott mĂ„n tro? đź MVH Wickster
Wick (oregistrerad) Postat 28 december 2006 Postat 28 december 2006 kan ingen svara pĂ„ det hĂ€r stĂ€llet? đź
Mutto Postat 28 december 2006 Postat 28 december 2006 jo. det finns massvis av folk som svarar pÄ allt mellan himmel och jord. ingen aning om varför postfords sida inte funkar elelr om han har nÄt nytt i hatten, men om du skulle postat detta under rÀtt forumdel hade du kanske fÄtt fler svar.
Wick (oregistrerad) Postat 28 december 2006 Postat 28 december 2006 och kan du min lilla herre tala om för mig VILKEN del av forumet som Ă€r rĂ€tt. đ
Psyience (oregistrerad) Postat 28 december 2006 Postat 28 december 2006 Han jobbar med ett nytt Younger Brother album, som snart verkar vara klart!
Hellpig Postat 28 december 2006 Postat 28 december 2006 och kan du min lilla herre tala om för mig VILKEN del av forumet som Àr rÀtt. Förmodligen vore "Musik o sajttips" bÀttre... be nÄgon av moderatorerna sÄ fixar de förhoppningsvis en flytt.
Wick (oregistrerad) Postat 28 december 2006 Postat 28 december 2006 Grymt Psyience!! vet du nÀr de kommer bli?? tack er andra för era svar!
Diaks (oregistrerad) Postat 15 januari 2007 Postat 15 januari 2007 Tja alla musikskapare dĂ€r ute! inte för att detta har sĂ„ mycket med reason att gör i frĂ„ga....men Undrar bara om nĂ„gon vet vart Simon Postfords sida Hallucinogen tagit vĂ€gen?? ser att dem bytt till ngn annan? men frĂ„gan Ă€r om den försvunnit helt eller om den Ă€r under uppbyggnad? och vet nĂ„gon ifall han jobbar pĂ„ ngt nytt project eller sĂ„? Han Ă€r ju en gud trots allt, men har denne lagt synhten pĂ„ hyllan för gott mĂ„n tro? đ MVH Wickster Simon Posford Ă€r ju ena hĂ€lften av gruppen Shpongle med Raja Ram. đ
Tilly Postat 15 januari 2007 Postat 15 januari 2007 Ja blir det nÄgot mer med Shongle eller? Jag har hört att det inte blir nÄgot mera.. JÀvla synd! Behind closed Eyelids och Divine moments of truth Àr ju sÄna underbara lÄtar!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.