Jump to content
Annons

Ny studiosida!


Elof (oregistrerad)

Recommended Posts

Elof (oregistrerad)

Hej forummedlemmar, jag tänkte offentliggöra min studiohemsida och tar gärna emot förslag på ändringar osv, ljudklipp, nyheter, foton och utrustningslistan ska uppdateras inom kort tid.

Så här ser det ut nu: Loelv.com

mvh /Elof

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Elof (oregistrerad)

Visst har mata de leon blivit nåt, vi spelade in 5:e och 6:e, releasen är 5:e januari på bluemoon bar och jag får tyvärr inte publicera nåt innan dess. Håller just nu på att mixa låtarna...

Jag ska fixa klickbara länkar i kalendern, bra tips!

Angående audion så har jag många produktioner på G nu som kommer komma upp på sidan, någon gång runt/efter nyår skulle jag tippa. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Elof (oregistrerad)
Sjysst,

Bilderna behöver vitbalanseras enligt mitt tycke.

/emser

Testade det förut, men jag gillar det gulaktiga, tycker du det är nödvändigt eller är det mer en smaksak? Jag är inte nån PS-guru, utan ljudtekniker 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

tsmalmbe (oregistrerad)

Det är smaksak. Bilderna är inte korrekta, men de uppfyller en uppgift, de förmedlar stämingen du varit ute efter att förmedla. Alltså är bilderna på plats i sin kontext.

Bra sida, enkelt, snyggt, fungerar utan att man måste pyssla och byta browser. Just som det skall vara, informationen lätt tillgänglig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...