Jump to content
Annons

En glad låt!


Myrli

Blir du glad?  

9 röster

  1. 1. Blir du glad?

    • Jag kan inte sitta still!! Blir skit glad!
      2
    • Jag blir mycket glad
      1
    • Jag blir ganska glad
      3
    • Kände ingenting
      0
    • Jag blev ledsen
      0
    • Hatar den här Låten!!!
      2


Recommended Posts

Annons

Är du säker på att länken funkar? Jag kommer inte åt filen... Jag hade gärna lyssnat annars!

EDIT: Hmmm, får fortfarande inte ner den. Får bara fram ett nytt fönster med en fruktansvärd massa tecken på. Iochförsig händer det ganska ofta för mig på den här siten, så det är kanske bara mig det beror på... 😕

Redigerat av mupp
Link to comment
Dela på andra sajter

Upptempo och allt. Vad har hänt med dig!?

Jo då det svänger ju. På en del ställen så krämar du på riktigt bra med rösten. En glad låt absolut och bra utförd men framför allt är det sången som imponerar.

---

Jo jag glömde ju; gitarrliret i slutet sitter helt rätt.

Redigerat av DåligtGehör
Link to comment
Dela på andra sajter

tjenare.. jo upptempo. jag vet inte vad som har hänt med mig 😆 det var ett bra tag sen jag la ut något här, har haft för mycket jobb och annat att sköta så jag har inte hunnit med att spela in så mycket. Jag kanske har förändrats och utvecklats som människa under den tiden 😆

//Anders

Link to comment
Dela på andra sajter

Jättesnyggt Anders! Minska reverbet och fram med sången bara. Får faktiskt lite Dylanvibbar och orgeln kommer in skitsnyggt. En av dina bästa, helt klart. 🙂 Den här vill jag återvända till... Men hrm, du brukar ju ha bra pianoljud nu låter det så förskräckligt midigt, vaffö då?

edit: la till en mening

Redigerat av equality
Link to comment
Dela på andra sajter

Jättesnyggt Anders! Minska reverbet och fram med sången bara. Får faktiskt lite Dylanvibbar och orgeln kommer in skitsnyggt. En av dina bästa, helt klart. 🙂 Den här vill jag återvända till... Men hrm, du brukar ju ha bra pianoljud nu låter det så förskräckligt midigt, vaffö då?

edit: la till en mening

hej.. nä jag vet att pianot låter midi, här kommer anledningen, Jag blev lat. 😛 orkade inte skruva nåt mera på ljudet, fick liksom inte till det som jag brukar.

Men jag ska fixa det jag lovar 😛

//Anders

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...