Signert Postat 28 november 2006 Postat 28 november 2006 (redigerat) Kalmariter, nĂ€rboende och eventuella tillresta: PĂ„ torsdag spelar den eminenta poporkestern Swedish For Beginners pĂ„ Tiffany's (Teatervallen) i Kalmar. InslĂ€pp 21, vi gĂ„r pĂ„ ca.22, 60:- entrĂ©. Forummedlemmar som vill gĂ„, kontakta mig sĂ„ fĂ„r ni gĂ„ in tvĂ„ och betala för en. đČ Special Offer (For a limited time only)! đ± Skicka pm eller mail. OBS! Antalet Ă€r begrĂ€nsat. Redigerat 1 december 2006 av Signert
Thomas Postat 28 november 2006 Postat 28 november 2006 Japp, jag kommer! Bakom ett keyboardstativ nĂ€ra dig đ
Burnin Sven (oregistrerad) Postat 28 november 2006 Postat 28 november 2006 Ligger för nĂ€rma havet đ nĂ€ jag bara skojar đ kan nog inte komma loss vore skoj men dessvĂ€rre. Lycka till Göran
Signert Postat 28 november 2006 TrĂ„dstartare Postat 28 november 2006 Ligger för nĂ€rma havet đł nĂ€ jag bara skojar đ kan nog inte komma loss vore skoj men dessvĂ€rre. Lycka tillGöran Tack ska du ha! Du kan fĂ„ lĂ„na en flytvĂ€st annars. đł
android Postat 29 november 2006 Postat 29 november 2006 I'll be there! đ Ska försöka locka med mig lite annat folk ocksĂ„...
Vallhagen Postat 29 november 2006 Postat 29 november 2006 Om ni lovar att köra tangon, sÄ ska jag banne mig se till att komma!
Linus Postat 29 november 2006 Postat 29 november 2006 Ska försöka locka med mig lite annat folk ocksĂ„... Samma hĂ€r đ
MikkeĂland Postat 29 november 2006 Postat 29 november 2006 (redigerat) Det e Rugbymatchen dĂ„....... edit: Fast den borde va slut vid 22 tiden. Redigerat 29 november 2006 av MikkeĂland
Signert Postat 29 november 2006 TrÄdstartare Postat 29 november 2006 Android, Linus, Mikkeöland(?) och andra intresserade. Hör av er till mig sÄ fÄr ni en biljett som gÀller för "2 för 1", pÄ nÄgot sÀtt, imorgon.
Linus Postat 29 november 2006 Postat 29 november 2006 Barometern: Swedish for beginners vill förfina popmusiken
Signert Postat 30 november 2006 TrĂ„dstartare Postat 30 november 2006 Barometern: Swedish for beginners vill förfina popmusiken Snygg kille. đ Ses ikvĂ€ll!
MikkeĂland Postat 30 november 2006 Postat 30 november 2006 Jag kan inte komma Johan men "break a leg" ! / Mikke
android Postat 30 november 2006 Postat 30 november 2006 Ni som inte var dĂ€r missade en kanonspelning! Och jag tror att det var IRL-kalmar-rekord i antalet forumiter: Jag, Linus, Signert och Thomas. đ MĂ„ste förresten bara sĂ€ga att jag funderade ganska sĂ„ lĂ€nge pĂ„ varför jag blev sĂ„ förvĂ„nad över att inte Thomas var skĂ€ggig, liten och knubbig, innan jag kom pĂ„ att det ju beror pĂ„ hans avatar...
Thomas Postat 1 december 2006 Postat 1 december 2006 (redigerat) Ni som inte var dĂ€r missade en kanonspelning! đ Danke! MĂ„ste förresten bara sĂ€ga att jag funderade ganska sĂ„ lĂ€nge pĂ„ varför jag blev sĂ„ förvĂ„nad över att inte Thomas var skĂ€ggig, liten och knubbig, innan jag kom pĂ„ att det ju beror pĂ„ hans avatar... đ Och sjĂ€lv blev jag ocksĂ„ jĂ€tteförvĂ„nad nĂ€r Android inte alls var en silvrig liten robot đ Redigerat 1 december 2006 av Thomas
Tobbe7 Postat 1 december 2006 Postat 1 december 2006 Och tack vare denna trevliga spelning och dessa trevliga snubbar i forumet sĂ„ blev jag ocksĂ„ medlem đ
android Postat 1 december 2006 Postat 1 december 2006 Och tack vare denna trevliga spelning och dessa trevliga snubbar i forumet sĂ„ blev jag ocksĂ„ medlem đ Ah, trevligt! VĂ€lkommen hit!! đ
android Postat 1 december 2006 Postat 1 december 2006 Ingen mer som ska till kÄren och se pÄ Marit Bergman ikvÀll? Jag och Linnéa kommer att va dÀr.
Signert Postat 1 december 2006 TrĂ„dstartare Postat 1 december 2006 Ingen mer som ska till kĂ„ren och se pĂ„ Marit Bergman ikvĂ€ll?Jag och LinnĂ©a kommer att va dĂ€r. Har besök ikvĂ€ll, annars hade jag varit dĂ€r ocksĂ„. Tack för att ni kom igĂ„r, förresten! Och tack för berömmet! đ
Signert Postat 7 december 2006 TrÄdstartare Postat 7 december 2006 Tackar Äterigen för forumuppslutningen pÄ spelningen (minst tvÄ pers i publiken har reggat sig efterÄt) med en liten bild av spektaklet:
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.