ThomasJ Postat 27 november 2006 Dela Postat 27 november 2006 (redigerat) * LÅTNAMN:It IS (Arbetsnamn) * ARTIST/GRUPP:Lådan/Thomasj * GENRE:Trance * LÅTLÄNGD: 6min * KOMPOSITÖR::Lådan/Thomasj * PRODUCENT::Lådan/Thomasj: * INSPELNINGSÅR:06 * FORMAT: mp3 * STORLEK: 4,48Mb * STATUS: Halvfärdig/skiss * Your browser does not support the HTML5 audio tag ...................... Ja. ett litet spår. Började ratta en vanguard och sedan lades det trummor. Fint tänkte jag o lade ett piano som fick dominera hela spåret. Vad tycks? Vill ha feedback och synpunkter på vad som är bra/dåligt samt hur jag kan tänkas byggavidare på detta spår!! Peace! // Thomas Redigerat 27 november 2006 av Lådan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 27 november 2006 Dela Postat 27 november 2006 Piano? Var då? För övrigt var det nog något av det konstigaste jag hört... Jag gillade en liten del av trummorna, i övrigt blev jag bara förvirrad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr_chess Postat 27 november 2006 Dela Postat 27 november 2006 hej nog allt hör man att det är ett piano 😄 tycker att du har helt klart en egen stil och det låter unikt. Det som är bra är att det händer väldigt mycket i låten, kanske för mycket och man får inge grepp om helheten. speciellt trummorna tycker jag förändras för snabbt, kommer liksom inte i nån rytm. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 27 november 2006 Trådstartare Dela Postat 27 november 2006 Okey. Tack! Har pillatvidare med spåret och det börjar arta sig. Trummorna lade där mest för att ha något att spela efter. Vad beträffar stilen så strunat jag i vilket igentligen, mest skojj o pilla o lära sig nya saker typ:D Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenta K Postat 27 november 2006 Dela Postat 27 november 2006 Detta var, efter mitt tycke, låååångt från vackert. . . Omusikaliskt, förvirrande stycke. . . Tyvärr. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joelstromgren Postat 27 november 2006 Dela Postat 27 november 2006 Sjukt skumt, sjukt förvirrande, sjukt cool. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 27 november 2006 Trådstartare Dela Postat 27 november 2006 okey.. kul. vissa gillar idèn med att strunta i regler och ramar för hur musiken skall låta och göras. Som sagt detta var ett litet utkast bara, håller på förfullt med att jobbafram ett ordenligt spår av det hela, och det tycks som att det kommer gåvägen och bli rätt skönt. Får väl se imorn om jag kastarupp en "riktigare" vesrion iomorn när jag pillat lite med det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conanbarberaren Postat 27 november 2006 Dela Postat 27 november 2006 tyckte trummorna som kom in runt 3,12 var coola. Annars lite förvirrande som en del har påpekat men ett trevligt initiativ. Kul att du inte följer några givna mönster Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.